o atstuma tai paprastai sqrt((x1-x2)^2+(y1-y2)^2), kur (x1, y1) vieno tasko koordinates, (x2, y2) kito tasko koordinates "sdf" <sdfsdf@asdf.com> wrote in message news:go5gf8$p0f$1@trimpas.omnitel.net... > perbegi per visus nejudancius taskus, suskaiciuoji atstumus tarp ju ir > judancio tasko, > iteruoji ir skaiciuoji atstumu(pries tai buvusios iteracijos ir > dabartines) skirtumus ir ziuri kuris didziausias :) > > > "Grutas" <kam@jis.lt> wrote in message > news:go5ft3$nu5$1@trimpas.omnitel.net... >> Sveiki, >> >> Reiketu patarimo, kaip geriau realizuoti algoritma tokiam uzdaviniui: >> yra vienas judantis taskas, taip pat yra kruva kitu nejudanciu tasku >> (kalba eina apie plokstuma siuo atveju). Reikia efektyviai nustatineti, >> prie kurio is nejudanciu tasku arteja judantis taskas, taip pat atstuma >> iki jo. Manau, kad kazkas tokio turetu buti organizuojama zaidimuose. >> Taigi, gal kas mesteltu raktiniu zodziu dedulei guglui? Arba gal jau >> zinot, koks algoritmas tai realizuotu geriausiai? >> >> Dekui! > >