labai labai "dalis", nes tos gerosios savybės būdingos tam tikroms alaus sudėtinėms dalims, dėl kurių visiškai nereikia gerti alaus :) Be to, kaip teisingai pastebėjai, vienas pliusiukas teigiamose savybėse gali būti susijęs su 10 pliusiukų neigiamose. O čia neigiamų visai neminima. Ir žodžiu "moksliniai tyrimai" manipuliuojama taip, tarsi būtų atlikti kokie su vaistų tyrimais sulyginami būtent ALAUS tyrimai. Greičiausiai, rezultatai yra paimti -arba paimti iš konteksto- iš alaus mielių tyrimų. Obuolių sulčių palyginimas su alumi: 46:44 kalorijos :) skirtumas, žinoma, esminis beje, kad vaisių sultys yra blogis, tai jau lyg ir ne naujiena "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:in1q16$iff$1@trimpas.omnitel.net... > > Dalis tiesos yra, bet visa kita - bullshit. Ir teigiamų, ir neigiamų savybių galima rasti beveik kiekviename gėrime ar produkte. > Užmerkus akis prieš tai, kam jis kenkia ir hiperbolizuojant tai, ką jis turi gero, apie bet ką galima sudaryti panašų sąrašą. Kol > sveikas esi bokalas ar butelis alaus prieš miegą nėra blogai. > > Čia "Švyturio" marketingo skyrius tokiais metodais dirba? >