"NicMC" <nomail@invalid.domain> wrote in message news:h708r0$76m$1@trimpas.omnitel.net... > O pats bandei? Pertraukos tai mokiniams. Mokytojas per tą laiką turi > spėt sulakstyt žurnalo, rakto kabinetui, jei keičiasi, susitvarkyti po > savęs kabinetą. Man asmeniškai 10 minučių pertraukos buvo tik tik. > Be to - nuo 8 iki 14, tai nėra taip jau mažai. Iš šono atrodo - oi, > nieko sudėtingo, pusdienis... O realiai aš po to pusdienio lovon > virsdavau moment. Ir dabar remontą darydamas, sienas šveisdamas, > tinkuodamas ir dažydamas po 10+ valandų dienoj tiek nenusikaliau. Fizinis ir protinis darbas, tarp jų yra skirtumas. Jeigu po tos 14:00 bent vienas mokytojas eitų pasportuoti, tai galva staigiai išsivalytų. Natūralu, kad nieko nedarant, protinis darbas labiau paveikia negu fizinis. Tačiau kaip bebūtų, kitų specialybių darbuotojai dirba tą patį protinį darbą, tik 2x ilgiau nei mokytojai. > 2 mėn atostogų - mitas. Nes daug kur privalu sėdėt, nors mokinių ir nėra. Teisybė, kažkurį laiką tikrai tenka nuo 9 iki 11 ar tai 12h pabūti mokykloje :) Ech, kad man toks darbas:) Kaip ten bebūtų, pedagogui gi 54 dienos atostogų priklauso (atrodo..). > 20 metų pradirbęs jau turėtų būti ekspertas, ar klystu? Ir jau tikrai ne > paprastu krūviu dirbdamas. Ar čia kažkokia super specializacija su > jomajo kokiais koeficientais, kad už 25 pamokas tiek gaut? Net ir su > sasiuvinių tikrinimais... O kad yra tokių kurie po 40 pamokų varo, tai > čia jau nesveikai biškį. Ar prie to paties pasiima dar kokių darbelių... Norint tapti ekspertu, reikia kvalifikaciją keltis, atestuotis ir t.t., nuo darbo stažo kiek žinau tas nepriklauso. Bet norint ekspertu būti, reikia būti tikru specialistu - rašyti staipsnius į užsienio laikraščius, skaityti pranešimus tarptautinėse konferencijose, leisti knygas ir pan. Nekeista, kad tų ekspertų tiek mažai. Anyway, tiksliai nežinau iš ko tie 3k susideda. Bet tiksliai žinau, kad dirbant pilną dieną (pasiėmus būrelį, papildomai ruošiant egzaminams, turint auklėjamą klasę), galima 3k+ į rankas pasidaryti. Rezultate darbas nelengvas, jo kiekis taip pat nemažas, bet babkės irgi atitinkamos. Nesuprantu, kurioje vietoje čia jaustis nuskriaustiems? :) > Nes ne mokytojui būti vadybininku. O tai ką susakei - priklauso nuo to > ką vadini vadybininku. Nes jei apie pardavimų vadybininkus kalbi, tai > tikrai nerasi normalaus ne tik už 2, bet ir už 3k. O jei apie paprastą > konsultantą, kuris "vadybininkas", tai ten nei išsilavinimo, nei baisių > poreikių kompetencijai... Aš bendrąja prasme kalbėjau. Tiesa, kas liečia išsilavinimą, tai pedagogams tereikia VPU pabaigti. O apie VPU lygį visi žino. Kas neįstoja į normalius universitetus, Vilniuje stoja į VPU, Kaune į LŽUA.. Reziumuojant, tai nematau per kurį galą tiems mokytojams jaustis nuskriaustiems. Jei nori pinigų, dirbi daug, yra visos galimybės tuos pinigus pasidaryti. Jeigu pastangų nesinori dėti, tai vis tiek turi šiltą vietelę. Be abejo, valstybės politika turėtų būti kiek kitokia, reikėtų daug daug daug pinigų skirti švietimui, jaunosios kartos ugdymui.. bet turim ką turim.