> tamstai reiktų biškį pasidomėti filosofijos pagrindais. netgi kėdę visi > suvokiame skirtingai. o ką kalbėti apie abstrakčias sąvokas, kurių > negalima parodyti pirštu? kas yra dalykas "a priori"? čia retoriniai > klausimai, jei ką:) > Žodis reiškia ne visada tai, ką TU žinai, kad jis reiškia. Taigi, tai ką zodziu reiksmes sutartines. Jei priimsim, kad 'kede' reiskia 'batas', tai galesim kalbet apie kedes o kitiems atrodys, kad apie batus kalbam nesamones. Jei to nera, belieka pasiklauti konsensusu, nes kitaip ... nutinka netiketa :) > žinai tu, irgi tėra subjektyvu. Bet kaip tai bebūtų kontraversiška, būtent ne tik subjektyvu, bet ir zinojimo diapazonai skirtingi, ziniu panaudojimo interesai, etc. > mūsų suvokimas ir yra etalonas, pagal kurį vertiname kitus suvokimus. Ir > to nežinoti yra labai primityvu. Todel ir esam vieni kitiems haliucinacijos... > ten apie orientavimąsi ir siektinus modelius tai pilstymas iš tuščio į > kiaurą, tingiu dėl to smegenis sukt ir ieškoti tavo pasakyme prasmės, > kurios ten greičiausia nėra:) :( tikejausi, kad bent jau perskaitysi... > "nw" <nw@nw.nw> wrote in message news:gmu48e$3c9$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Kas butu, jei visi pradetu tik sau suprantamais naujadarais vadint kitus, >> kurie "privalejo" suprasti ju klausimo esme? :)) >> >> Zmoniu sugebejimai abstrahuoti labai skirtingi, bet nuo to savokos >> nebutinai subjektyvios. >> >> >