paskriskit su airBaltic'o Fokkeriu kokias tris valandas (kaip buvo skrydziai i Berlyna, Miunchena ir pan) - lauksiu tada komentaru apie kreslus ir atstumus tarp ju. beje, Boeingai airBaltic'o irgi yra smarkiai prigrusti. tiesa, gal pasigerins situacija su Dash'ais ir naujais Boeingais ar AirBus'ais, kuriuos ruosiasi uzsakinet/nuomotis. nesuzymetos vietos lektuve kenkia kam nors? skridau su Ryanair koki 10 kartu - ne karto neturejau problemu su vieta - noredavom sedeti priekyje, sededavom priekyje, norejom sedeti per viduri - sedejom per viduri. miegoti nereikia kai i lektuva leidzia. pries kelis menesius skridau su Skyways is Vilniaus i Stockholma - irgi vietos buvo nesuzymetos - tai lygis! nesakau, kad Ryanair yra stebuklas, bet gal sugalvokit nauju priekabiu. jei del to, kad vietos nesuzymetos vietoj 300Lt roundtripo i koki Porto ar Madrida norit moketi airBaltic'ui ir pan. kokius 1500Lt - nereikia tada ir lyginti. "70005" <70005@usa.net> wrote in message news:htr386$r0k$1@trimpas.omnitel.net... > > "nuno" <nuno@nuno.lt> wrote in message > news:htpb2f$ou2$1@trimpas.omnitel.net... >> siaip idomu, kuo Ryanair pasidaro gyvuliu pervezimu lyginant su >> airBaltic? > > Pvz., kad nesužymėtos vietos lėktuve. Kad krėslai ankšti ir, kiek pamenu, > neatsilošia. Ir t.t. > >