70005 wrote: > > "Ričardas Čepas" <rch+ng@online.lt> wrote in message > news:htrnq0$b4s$1@trimpas.omnitel.net... >> Nemaža tikimybė, jog nevirs netiesioginiu, tai vis tiek lieka didelis >> pliusas palyginus konkurentais, kur netiesioginis garantuotas 100% :/ > > :) Tik skirtumas, kad konkurentų atveju iš anksto žinai, kad taip bus, > ir atitinkamai susiplanuoji kelionę. Ir ką ten galima priplanuoti, iš anksto žinai jog užtruksi dvigubai ilgiau ir turėsi eiti į kitą lėktuvą, ir dar visai gali būti jog tuo laiku kai pripratęs miegoti. Morališkai gali nusiteikti iš anksto, jog nieko gero, bet čia daugiau psichologinės problemos kokios tai. > Ir, kaip minėta, sumoki mažiau. Nieko ne mažiau, o daugiau, jei ieškai ne savaitgalio kelionės bile kur bile kada, o skrydžio konkrečiu maršrutu ir konkrečiu laiku. Va man nesenai reikėjo bilieto LGW-VNO, ir ką mes mato kokiam greitai.lt kaip pvz.: AirBaltic 447 Lt + lagaminas ar 15 eurų, galimas dalykas be persėdimo AirBaltic v2 581 Lt, su garantuotu persėdimu Autobusas iki Heathrow nežinau kiek laiko ir pinigų, paskui LOT (o tas LOT man daug baisiau nei AirBaltic) su persėdimu - 740 Lt Autobusas iki Heathrow nežinau kiek laiko ir pinigų, SAS su persėdimu kukurūznikais kokiais tais - 1055 Lt kiti dar brangesni Na dar ten yra varintų su dviem persėdimais, bet ne pigesni ir jau išvis ..... gaunasi. Variantas važiuoti kažkur į Stansted 3 valandas žemės transportu ir skristi su Star1 iš principo įmanomas, bet mano laikas galiausiai irgi kainuoja, nemanau jog taip daug sutaupyčiau. > > Gi salotinių atveju susimokėjęs daugiau gauni galimybę pradėti naują > temą internete apie tai, kaip atgauti pinigus iš aviakompanijos neinant > į kitos šalies teismus. Jei norėsi tai ir atgausi, problema gali būti tik noro trūkumas.