aš siūlau, kad nepardavinėtų bilietų į maršrutus, kuriuos ketina naikinti. Kai pirkau bilietus, buvo nurodyta, kad tai "paskutiniai bilietai". Jeigu tuo tikėti, reisas buvo išpirktas. Dar aš siūlau grąžinti pinigus, jeigu tai padaryti pažadėta. Ar labai daug nerealių dalykų siūlau? Kitos aviakompanijos su tokiom užduotim susidroja, nors jas veikai tos pačios aplinkybės. Dėl manęs, pirkit AirBaltiko bilietus. Bet gal kas nors nėra toks apakęs nuo meilės zirgogalvai ir gavęs šią info apsvarstys, ar verta rizikuoti. Du atšaukti reisai, kai lėktuvai buvo beveik išpirkti tai jau ne išimtis, o taisyklė. Pinigų negrąžinimas irgi. Tad mano tikėjimasis tokiu atveju labai paprastas - jeigu aš prieš pusmetį sumokėjau už bilietus, jie turi arba suteikti apmokėtą paslaugą, arba grąžinti man pinigus bent jau per savo pažadėtus 2 mėn. Ar tai įžūlus reikalavimas??? "Kazbekas" <kazkas@gmail.com> wrote in message news:hu4qpd$pkm$1@trimpas.omnitel.net... > Nu bet tai man atrodo taip elementaru, kaip 2 x 2, kad bendrov� �i�ri sau > naudos, o ne kaip �ia dabar patogiai, komforti�kai ir pigiai 2 dienom > vien� ar por� keleivi� atskraidint � Lietuv�. Ir k� tamsta si�lot? Kad > AirBaltic skraidyt� tu�ti l�ktuvai, kai �iuo metu jiems ir taip j� labai > stinga? Pvz. paskraid� i� Kauno � Ryg� l�ktuv�lis su 3-5 keleiviais kur� > laik� ir tas reisas nuo bir�elio at�aukiamas. Nu ir kas �ia nuostabaus? O > gal b�t� protingiau, kad kaip FlyLAL ka�kada, skraidint� tu��ius l�ktuvus?