Mums už paklydimą (lagaminas ir mes atostogavom skirtingose šalyse, vėliau grįžo į Lietuvą) reikėjo bendrauti ne su avialinijom, o BGC (Baltic Ground Service) - tie, kurie pakrovimą ir aptarnavimą daro - kurie ir pakrovė ne į tą lėktuvą... Skridom į Egiptą. Pirmą paraišką pildėme Egipte, tik neaišku kam - kažkokiam darbuotojui, mums kopiją padarė (kai nesulaukėm lagamino), antrą - Lietuvoje po grįžimo. Tada rašėm laisvos formos prašymą kompensuoti, pridėjom čekius, paaiškinimą, kodėl norime kompensacijos... Po kurio laiko parašė, kad prašymas patenkintas, ir siūlo kompensuoti nuolaidomis skrydžiui, bet pasikonsultavau su Vartotojų tarnyba, paprašiau pinigais, ir be jokių ginčų atidavė pinigais. Šiaip priklauso, iš kur skrista, etc. Jei iš/į LT, tai galima čia aiškintis, arba jei yra kas platina jų bilietus - eiti pas tuos... lllll "Herkus" wrote in message news:j6d05h$eoo$1@trimpas.omnitel.net... avialinijos privalo kompensuoti nugaravusi bagaza. dingusiu skaito berods po menesio, bet nepamenu 100%. kaikurie kred. korteliu bankai automatiskai apdraudzia bagaza, jei su ta kortele perki skrydzio bilietus. pvz american express, nordea baltic miles ir kt. pasidomek, gali buti (jei toks draud. yra), kad kazkuriu siuloma draudimo suma bus didesne. as taip keleta draudimu jau pasiemes uz bagazo velavima. www.vno.lt turetu buti daugiau detaliu 2011.10.03 00:10, domo rašė: > Skridau su Turkish Airlines, ir jau pries 2 savaites nusimete mano > bagazas kazkur, neberanda. Po skrydzio uzpildem visus dokumentus, kad > nera bagazo, prase ivertinti daiktus, etc. > Kokia dabar tolimesne eiga? Ar yra koks tai draudimas, kaip avialinijos > turi padeti keleiviui?