Tema: Re: pamestas bagazas
Autorius: lllll
Data: 2011-10-04 09:54:14
Mums už paklydimą (lagaminas ir mes atostogavom skirtingose šalyse, vėliau 
grįžo į Lietuvą) reikėjo bendrauti ne su avialinijom, o BGC (Baltic Ground 
Service) - tie, kurie pakrovimą ir aptarnavimą daro - kurie ir pakrovė ne į 
tą lėktuvą...
Skridom į Egiptą. Pirmą paraišką pildėme Egipte, tik neaišku kam - kažkokiam 
darbuotojui, mums kopiją padarė (kai nesulaukėm lagamino), antrą - Lietuvoje 
po grįžimo. Tada rašėm laisvos formos prašymą kompensuoti, pridėjom čekius, 
paaiškinimą, kodėl norime kompensacijos... Po kurio laiko parašė, kad 
prašymas patenkintas, ir siūlo kompensuoti nuolaidomis skrydžiui, bet 
pasikonsultavau su Vartotojų tarnyba, paprašiau pinigais, ir be jokių ginčų 
atidavė pinigais.
Šiaip priklauso, iš kur skrista, etc. Jei iš/į LT, tai galima čia aiškintis, 
arba jei yra kas platina jų bilietus - eiti pas tuos...

lllll

"Herkus"  wrote in message news:j6d05h$eoo$1@trimpas.omnitel.net...

avialinijos privalo kompensuoti nugaravusi bagaza. dingusiu skaito
berods po menesio, bet nepamenu 100%.
kaikurie kred. korteliu bankai automatiskai apdraudzia bagaza, jei su ta
kortele perki skrydzio bilietus. pvz american express, nordea baltic
miles ir kt. pasidomek, gali buti (jei toks draud. yra), kad kazkuriu
siuloma draudimo suma bus didesne. as taip keleta draudimu jau pasiemes
uz bagazo velavima.

www.vno.lt turetu buti daugiau detaliu


2011.10.03 00:10, domo rašė:
> Skridau su Turkish Airlines, ir jau pries 2 savaites nusimete mano
> bagazas kazkur, neberanda. Po skrydzio uzpildem visus dokumentus, kad
> nera bagazo, prase ivertinti daiktus, etc.
> Kokia dabar tolimesne eiga? Ar yra koks tai draudimas, kaip avialinijos
> turi padeti keleiviui?