Neseniai praklausiau tokį romaną: Artūras Heilis „Aerouostas“... Tai ten vis kartojama, kad aviakompanijoms yra paprasčiau, pigiau ir naudingiau kaip šiuo atveju sumokėti už tą fotiką nieko per daug neklausinėjant, nei leistis į kokius nors bylinėjimus ar, neduok dieve, patekti į "Bild" Zeitung'o pirmą puslapį... Prestižas ir geras vardas turbūt daug verti... Senas tas romanas, bet gal ir dabar panašiai mąstoma... :) 07.10.2011 12:45, servisas rašė: > Mum buvo kazkiek panasiai, bet ne visas bagazas dingo, o tik dali daigtu > nufiso is cemodano. > Oro uoste uzpildziau lapa, dingo tas ir anas uz tiek ir tiek, palikau > kontaktus, ir namo po keliu dienu atejo laiskas is lufthansos, mazdaug > negerai vezioti fotikus bagaze, bet kompensuosim. Parasiau elektroniniu > pastu saskaitos numeri ir po keliu dienu grizo pinigai. Buvau labau > nustebintas paprastumo ir sakiau lufthansa reklamuosiu iki gyvenimo galo. > Yra kazkokios oro uostu taisykles, kuriame surasyti nerekomenduojami vezioti > daiktai, tarp kuriu ir fotikai pamineti, tai maniau pasakys, kad pats > kaltas, dar prades prasyt pirkimo dokumentu etc, bet lufthansa sakyciau > labai kilniai pasielge. Aisku, tikiuos kad kas prisiskaites mano liaupsiu > neprades piktybiskai ieskoti naudos. >