Mum buvo kazkiek panasiai, bet ne visas bagazas dingo, o tik dali daigtu nufiso is cemodano. Oro uoste uzpildziau lapa, dingo tas ir anas uz tiek ir tiek, palikau kontaktus, ir namo po keliu dienu atejo laiskas is lufthansos, mazdaug negerai vezioti fotikus bagaze, bet kompensuosim. Parasiau elektroniniu pastu saskaitos numeri ir po keliu dienu grizo pinigai. Buvau labau nustebintas paprastumo ir sakiau lufthansa reklamuosiu iki gyvenimo galo. Yra kazkokios oro uostu taisykles, kuriame surasyti nerekomenduojami vezioti daiktai, tarp kuriu ir fotikai pamineti, tai maniau pasakys, kad pats kaltas, dar prades prasyt pirkimo dokumentu etc, bet lufthansa sakyciau labai kilniai pasielge. Aisku, tikiuos kad kas prisiskaites mano liaupsiu neprades piktybiskai ieskoti naudos. "domo" <rimask@yahoo.com> wrote in message news:j6ak5g$mcs$1@trimpas.omnitel.net... > Skridau su Turkish Airlines, ir jau pries 2 savaites nusimete mano bagazas > kazkur, neberanda. Po skrydzio uzpildem visus dokumentus, kad nera bagazo, > prase ivertinti daiktus, etc. > Kokia dabar tolimesne eiga? Ar yra koks tai draudimas, kaip avialinijos > turi padeti keleiviui?