benamis <ask@mail.lt> wrote: > Tai puiku, tada paaiskink, kur cia problematika - iskrauna bagaza ir > softas/konvejeris ji paskirsto kur reikia, tada vel sukrauna i lektuvus. > Apie bug'us, kurie pasitaiko vienam cemodanui is tukstancio tai pasakot > man nereikia. > > Visai kitas reikalas yra keleiviai, kurie blaskosi terminale, turi > praeiti pasu kontrole ir t.t. Kai lieka mažai laiko, teko matyti, kaip Frankfurte lufthansa paskelbia sąrašą vėluojančiu i sekanti skrydį keleiviu sąrašą, išlaipino iš lėktuvo tiesiai i autobusą ir nuveža i sekanti jungiamojo skrydžio lėktuvą.... visi likę keliauja i terminalą ir eina per pasu kontrolės ir t.t. Iš mūsų lėktuvo bagažas dar tik buvo iskraudinejamas, kai tie keleiviai jau kilo i orą... spek, kada juos pasiekė jų bagažas. Audrius K. Jau net nesnekant apie dutyfree ar > tualetus. Mano nuomone su bagazu tvarkytis zymiai lengviau nei su > keleiviais, tad jeigu jau sugebejau persesti i lektuva, del bagazo > maziausiai nerimauju > > > On 19.01.19 09:50, Invertuota panda wrote: >> On 1/18/19 20:17, benamis wrote: >>> Kodel? Nes is tavo akiu dingsta? Paziurek youtube, yra filmu kaip >>> tvarkosi oro uostai su bagazu. >> >> As jei ka ten biski netoli to dirbu. Be kita ko ir softa stumdom kuris >> konkreciu atveju paskaiciuoja kas labiau apsimoka - laukt keleivio ir >> bagazo ar jiems moket kompensacijas. Tai apie viso to reikalo >> problematika tenka tiesiogiai pabendraut su specialistais, kiek >> patikimiau uz reklaminius jutube filmukus. >> >