Taip, suprantu, kad viskas teisingai turi susidelioti ir nestrigti, kad lagaminas spetu. Bet juk tam iranga ir yra kuriama. Tegul ji ir dirba. Tiesiog kito paaiskinimo neturiu, kaip galejo speti lagaminas, kai HEL pirmas islipau is lektuvo, visa laika begau iki kitu vartu ir netrukus isskridau i VNO. Tikrai niekas neveze lagamino tiesiai prie kito lektuvo. Turejo cemodanas praeiti visa iprasta bagazo "kelia". Snekant apie keleivius. Viena karta akys man ant kaktos issoko. Wizzair jau uzdarinejo vartus, kai marozas is duty free isvaziavo su vaiku vezimelyje, ramiai sau, koja uz kojos priejo prie vartu. Kazkokie nesklandumai del vezimelio iskilo, bet darbuotojai pagrumoje pristu praleido. Matyt pagailo. Visiskai per plauka prasmuko. Zmoniu bukumui ribu nera. O kiek delfi verksmu buta, kai 10min likus iki vartu uzdarymo nebeileisdavo... On 19.01.19 21:07, Invertuota panda wrote: > On 1/19/19 10:34, benamis wrote: >> Tai puiku, tada paaiskink, kur cia problematika - iskrauna bagaza ir >> softas/konvejeris ji paskirsto kur reikia, tada vel sukrauna i >> lektuvus. Apie bug'us, kurie pasitaiko vienam cemodanui is tukstancio >> tai pasakot man nereikia. > > Ne bugai, o sudetingas ir visaip kaip suoptimizuotas procesas kaip > issiverst su minimumu zmoniu ir equipmento. > > Tam kad lagaminas persikeltu is tasko A i taska B turi suveikt kruva > visokiu ratuku. Jei su laiku striuka (kaip kad minetos 45 min), tai > minetas konvejeris niekuo nebepades ir normaliom priemonem lagaminas > garantuotai nebespes davaziuot kur reikia. > > Reiskia imanoma spet tik tada jei kazkas specialiai gais laika > shortkutams. T.y. pagal is anksto paruosta sarasaeli atrusiuos tuos > nelaimingus lagaminus jau prie keltuvo, specialiai atkraus juos ant > atskiru ratuku ir nuvezh tiesiai kontrolei/pakrovimui. > Tai gali nutikti, o gali ir nenutikti, nes realiai tai yra "best effort" > servisas. > > Dar tavo lagamino gali tiesiog nerasti, nes lyja, kazkoks debilas jau > pagriebe ir isikrove sau ant ratuku ir isvaziavo etc etc. Visi tie > vairuotojai ir krovikai ner labai inteligentiska leudis. > > Jei konkreciai ta diena daugiau darbo ar siaip kas nors nutike > (nenumatyti skrydziu grafiko pokyciai, krituliai, kazkas sugedo, susirgo > etc) tai labai laisvai gali but, kad niekas tu lagaminu isvis nezvejos. > Nes ner kam. > > Arba pvz jei tokiu veluojanciu tavo skrydyje keletas ir jie i skirtingus > departure geitus gal net skirtinguose terminaluose. T.y. pasirinkimas - > arba nespeja tavo vienas lagaminas i azija arba 5 kitu bendrakeleiviu > lagaminai kur nors i nju jorka. > > Arba pvz isvis ner laiko vezt tavo viena lagamina, nes kazkur nusileido > kitas nenumatytai pavelaves lektuvas ir ten 300 piktu veluojanciu snukiu > laukia savo bagazho ir kelia skandalus. Tada visi avralo rezimu varo > krapstyt lagaminu is ano neplanuoto lektuvo pilvo, nes anas dar daugiau > turi deganciu jungiamuju skrydziu. > > Tokiais atvejais lagaminai keliaus i normalu konvejeri ir garantuotai > nespes. Zodziu tai loterija. > > Man paciam yra buve, kai FRA-CDG-BKK as spejau, o mano bagazas - ne. > Biski ciulpia. > >> Visai kitas reikalas yra keleiviai, kurie blaskosi terminale, turi >> praeiti pasu kontrole ir t.t. Jau net nesnekant apie dutyfree ar > > Keleiviai turi kojas, akis ir tixla. Jei laikas ribotas tai po dutyfree > jie nelaxtys, o patys tekinom varys link geito.