pelningiau nes "didesne kaina uz sudinesni produkta", tai ta kaina galejo pakelt plazminiams ir plaut smegenis, tipo jie geresni:) ar ne taip? tai visgi gal pasirinko perspektyvesni produkta ir pradejo marketinga? gali nuoroda i ta sugalvota eksperimenta?:) (nors siaip tiketina, jei parenki tinkama vieta ir tinkama laika) "Jonas Vingis" <jonas.vingis@kaimas.lt> wrote in message news:ksamib$4b2$1@trimpas.omnitel.net... > 2013-07-19 09:12, Statybininks rašė: >> neperka, nes NEIPERKA GERESNIO PRODUKTO, o teliko atvejus juk, anot >> plazmininku, zmogus moka BRANGIAU ir gauna SUDINESNI PRODUKTA. >> >> nu nebuk tu Vingiu Jonas:) geriau pabandyk atsakyti i pirmini klausima, >> jei >> sugebi > > Tingiu plėstis. Bet šioje vietoje man panašu į tai, kad čia paprasčiausiai > gamintojams pelningiau gaminti LCD ir sėkmingo marketingo pagalba jie > praplovė smegenis vartotojams ir įtikino juos, kad jiems reikia LCD, o ne > plazminių. > > Beje, žmonės dažnai neperka pigesnių produktų tikėdamiesi, kad brangesnis > produktas yra kokybiškesnis. Skaiciau, kad buvo padarytas toks > eksperimentas: parduotuvėje prie įėjimo buvo sukrauti džinsai su $10 kaina > SALE ir paskui giliau parduotuvėje lygiai tie patys džinsai su $50 kaina. > Spėk, kurių džinsų daugiau nupirko? :) >