Tema: Re: Gal gera akcija?
Autorius: nekas
Data: 2013-09-13 16:09:39
O tai padoresnis vaizdas yra kai is viso nieko nesimato? Negi taip
sudetinga suprasti elementaru poreiki "matyti televizoriu labai
sviesiame/sauletame kambaryje"? As suprantu kad idealu butu nusipirkti
plazma ir issikraustyti gyventi i rusi, arba uzsikalti langus lentomis,
bet man paprasciau paziuret i tuos svieciancius baltus marskinius, jeigu
jau pasitaike labai sauleta diena.

Ir is viso, gal kas rekomenduot galit koki portala, kur ko nors panasaus
i review'us yra? Ir kad nebutu vien tik apie Panasonicus ir dar kokius 2
topinius Samsungo modelius, bet kazko daugiau. Kad bent jau butu
normalus techniniai parametrai televizoriu surasyti, o ne marketingiai
gamintoju bullshitai?

Aisku, matyt pagal mano poreikius reiketu ziureti auksciausiu seriju
televizorius, bet kadangi televizoriuje svarbiausi trys dalykai, t.y.
dydis, dydis ir dydis - tai tenka aukoti vaido kokybes niuasus...