Tema: Re: Gal gera akcija?
Autorius: Mr.Green
Data: 2013-09-15 18:20:36
Ir nebūna laikinų išdegimų? Esu matęs laikinus išdegimus, vos po 15 minučių
atsirado.

"saulius74901"  wrote in message news:l14d2a$vka$1@trimpas.omnitel.net...

Jau turbut trecia karta kvieciu uzeit i svecius.
Rask pas mane TV3 logotipa ir galesi plysaut per amziu-amzius, kad plazmos
isdega ir as dar pritarsiu.

P.S. TV3 kartai tikrai paziurim, kase gi rodo bant jau dabar, o TV pas mane
nuo 2011 kaledu.