Tema: Re: Gal gera akcija?
Autorius: Mr.Green
Data: 2013-09-13 21:06:56
Pasakos. Gero už pigiai nebūna. Vadinasi kažkas netvarkoje su plazmomis, kad
jos pigios.
Aš asmeniškai neįsivaizduoju, kaip gali žmonės nepirkti GERO daikto, ir dar
už pigiau, nei prastesnis daiktas.

"kukutis"  wrote in message news:l0vjos$fin$1@trimpas.omnitel.net...

Tikrai ne visi dziaugesi. Man nebuvo kuo dziaugtis. Nzn, man tokios bedos su
tv3
nakleika nebuvo. O cia faktoriu gali buti ivairiu, kodel vieniems ivyksta
taip, o
kitiems - ne ir ne del to, kad maziau ziuretu tv3 ar isvis neziuretu.