Tema: Ats.: Apie Panasonic TV Anywhere
Autorius: Sniegas
Data: 2014-09-03 20:01:43
O debeto kortele apmokėti neina? Kažkaip man Anglijoje nepasitaikė, kad Visa
debit kortele negalėčiau atsiskaityti dėl kažkokių limitų. Matyt anglai
protingesni už belgus.

"Bronco"  parašė naujienų news:lu7ci9$bm8$1@trimpas.omnitel.net...

On 2014-09-03 15:54, Icetom wrote:
> Jokių "bus matyt"  - turi būti ir viskas ;).

Kad tavo žodžiai tiesiai jiems į ausį! :) Bankas pasirašė apoitmentui
tik penktadienį, bet ryt šiaip "na ura" šturmuosiu vieną jo skyrių,
pažėsim, gal pasiduos be rimto mūšio :)

Dar, blin, kaip tik prieš metus kėliausi limitus, nes kartą kažkaip
kelionėje pristigo, tai siūlė jie man patys didesnį limitą, bet tuo metu
nesugalvojau, kam man tiek pinigų gali prireikti kreditinėje, kai
pirkiniams daugumoje atveju pakanka ir debetinės kortos. Kokiam swed'e,
tai ir galvos nesukčiau, paimčiau kredito maksimumą, o paskui, dėl
saugumo, limitus pats pasimažinčiau ebanke, o čia taip neišeina, deja.
Kaskart visa epopėja, kol dasirauni iki banko. O iškart pasidaryti labai
didelį kredito limitą, be aiškaus supratimo, kam tau jo tokio reikia,
irgi neprotinga dėl saugumo.

Todėl ne esu labai optimistiškas dėl šio pirkinio sėkmingos baigties.
Neįsivaizduoju, kiek laiko kabės ta "laukimo" stadija amazono market
place'e. Gali bet kurią akimirką atmest. Jei kas turite tokios
patirties, papasakokite.