Tema: Ats.: Apie Panasonic TV Anywhere
Autorius: Sniegas
Data: 2014-09-16 19:01:39
Tu taip pabandyk - ištrauk televizorių iš dėžės ir bandyk su tuščia dėže.
Jei eis, grįši atgal, įsimesi televizorių ir pirmyn.

"Bronco"  parašė naujienų news:lv8ndv$8b9$1@trimpas.omnitel.net...

On 2014-09-16 07:44, Kesha wrote:
> Tai tu dabar nejung jo be priešradiacinio kostiumo, o tai tokio dydžio
> ekranas išsvilins nachren vsiką priešais :)
> ...ir kaip tu dabar už aliektrą susimokėsi?

Jo, man pasisekė, jog Europos Sąjungos muitinė jį man iš Vokietijos per
griežtai saugomą pasienį praleido, nes, gi, plazmos ES uždraustos...
Nespėja ES naujų atominių elektrinių dėl tų plazmų statyt, bo aliektros
stygius afigitelnas. Na ir kiaušinių vėžio problema opi, nes krapštosi
visi juos prieš plazmų ekranus ir apšvitina nafig :D

> BTW išsipjauk iš kartono dėžės pagal teliko dydi lapą ir su juo žiūrėk
> kas gaunasi ant laiptų ;) o tai bus poto telikas vidurį laiptų, o į
> antrą aukštą per langą laipiosi :D

Nereiks. Praeis, tik be dėžės. Matosi iš akies primetus. Reik tik drūto
vyro į pagalbą sulaukt ir psio :) Nes žmona bandė man padėt ir jį iš
dėžės iškelt, tai pasakė, jog nafig jai tokie atrakcionai reikalingi ir
tuo viskas vakar baigėsi :]