Tema: Re: Apie Panasonic TV Anywhere
Autorius: Kesha
Data: 2014-09-16 08:43:56

> Tik ką atvežė, dabar krapštau pakaušį, kaip jį į antrą aukštą užvilkt :/ Kai
> pamačiau dėžę, pagalvojau, jog siuntų tarnyba sumaišė krovinius ir man vietoj
> teliko didelę lovą atvežė. Gal net dvigulę :] Truputį persistengė Panasonikas
> su dėže, IMHO, bet ji tikrai galėtų būti mažesnė :) Tiesiog, storesnį kartoną
> naudot ir daugiau putplasčio, nes kažkaip ten labai jau daug viduje niekaip
> neišnaudojamos erdvės.

Tai tu dabar nejung jo be priešradiacinio kostiumo, o tai tokio dydžio
ekranas išsvilins nachren vsiką priešais :)
....ir kaip tu dabar už aliektrą susimokėsi?
BTW išsipjauk iš kartono dėžės pagal teliko dydi lapą ir su juo žiūrėk
kas gaunasi ant laiptų ;) o tai bus poto telikas vidurį laiptų, o į
antrą aukštą per langą laipiosi :D