Priezastys? Cituoju tavo gretima posta: "Plazma turi trūkumų, lcd turi trūkumų, crt turi trūkumų, visos technologijos turi trūkumų. Vartotojas tik sprendžia, kurie jam yra esminiai" Taip isejo, kad daugumai esmingesni pasirode plazmos trukumai :-) O tada jau seke grandinele - vartotojai plazmu nepirko (nors pasirinkimas buvo, kainos turejo dziugint) -> gamintojam pasidare nebeidomu (finansiskai) gamint -> reikalas galutinai uzsirauke. Ir taip buna visada - jei daiktui yra poreikis ir jis neisnyksta gamintojui (ir pardavejui) keliant kaina iki ji tenkinancios pelningumo prasme ribos - nera poreikio jo gamybos stabdyt. Atsiranda kas dauguma dziugina labiau ir automatiskai leidzia uzdirbt gamintojui daugiau - krypti keiciam. O sprest kas geriau yra pakankamai sunku. Absoliuciai geriausio daikto nei vienoj kategorijoj tikriausiai neegzistuoja ir egzistuot negali, todel matyt teisingiausiai geriausia technologija tam tikru momentu butu vadint tai, kas geriausiai atitinka konkretaus laikmecio daugumos vartotoju lukescius. Kad bus ir mazuma, tai faktas, bet save teisiais laikyt gales tik savam ratelyje, globaliu mastu jie ir liks mazuma. -- Caponi http://caponi.skelbimai.lt/ "Bronco" <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> wrote in message news:n2rah5$mk$1@trimpas.omnitel.net... > On 2015-11-21 00:41, Caponi wrote: >> Tai pala pala - kodel tada tie vartotojai su savo poreikiais neslave >> plazmu nuo lentynu? :-) > > Priežastys šioje vietoje yra neesminis dalykas, nors jos jau daug kartų > njusuose aptartos ir aš neplanuoju kartotis. > > Pasikapsčius istorijoje atrasime, jog rinkoje "mirė" labai daug gerų > dalykų ir juos pakeitė prastesni substitutai, nes marketingas yra labai > galingas įrankis. Jei marketingo tikslas įrodyti vartotojams, jog JIEMS > ŠITO REIKIA, marketingas dažnai laimi. > > Man atrodo, tu pakankamai sumanus bičas, tai prisiminsi pats bent keletą > pavyzdžių, kai geresnį daiktą ar technologiją pakeitė prastesnė, bet > įvilkta į gražesnį "popierėlį".