On 2016-11-21 08:16, Exx wrote: > As tai tiesiai sviesiai pasakyciau - tai jau pakuojam daikta? O jei > pradeti myzalioti del kainos, iskart atsakyciau ju zodziais - taigi jus > turite pinigu, patys man ispejot? O jei neturite, tai laba diena, jus ne > taip prisistatete. Na ir jau praradai klientą su pinigais. Nes nepardavei 2000 EUR vertės teliko, dėl to kliento noro nusiderėt papildomus 10 EUR. Dar keli tokie tavo bajeriai ir jau būsi arba be darbo, arba be biznio. Aš, jeigu rimtai nusiteikęs kažką pirkti, bet man reikia, kad pardavėjas pakoreguotų kainą į man tinkamą, aš vienaip ar kitaip leidžiu jam suprasti, jog aš esu "rimtas klientas su rimtais ketinimais". Visiškai nebūtina demonstruoti prikimštą piniginę ar pareikšti, jog "pinigų pas mane vištos nelesa", nes tai pernelyg primityvu. Bet jei man reikia, kad konsultantas mestų visus pašalinius darbus ir sukoncentruotų dėmesį į mano kuklią personą, aš atitinkamą signalą jam nusiunčiu. Tai tikrai yra gera pradžia normalioms deryboms. Nes pardavėjui visada maloniau pasiderėti dėl kainos ar nuolaidų su "rimtu" pirkėju, nei su nežinia kuo iš gatvės, kas gal net pinigų neturi ir tik šiaip jam laiką gaišina. p.s. jei turtingas klientas dėl kainų nesidera, nuolaidų neprašo, greičiausiai jis tuos savo turtus išlošė loterijoje...