nu, net jei tas telikas ir taip stovi lentynoj su 7%, tai ten baisus tikslas, kad kažkas nusiderėtų iki žemiau savikainos? Na, nebent nelikvidas kažkoks. Kas link loterijos.....žinok aš irgi nelabai suprantu tokius, kurie nuėję į restoraną moka 100€ už salotas, o nuėję pirkt teliką myžčioja dėl 20€. Nes pagal JŲ savęs suvokimą, tai deryboms sugaištas jų laikas vertas nepalyginamai daugiau. On 11/21/2016 5:32 PM, Bronco wrote: > On 2016-11-21 08:16, Exx wrote: >> As tai tiesiai sviesiai pasakyciau - tai jau pakuojam daikta? O jei >> pradeti myzalioti del kainos, iskart atsakyciau ju zodziais - taigi jus >> turite pinigu, patys man ispejot? O jei neturite, tai laba diena, jus ne >> taip prisistatete. > > Na ir jau praradai klientą su pinigais. Nes nepardavei 2000 EUR vertės > teliko, dėl to kliento noro nusiderėt papildomus 10 EUR. Dar keli tokie > tavo bajeriai ir jau būsi arba be darbo, arba be biznio. > > Aš, jeigu rimtai nusiteikęs kažką pirkti, bet man reikia, kad pardavėjas > pakoreguotų kainą į man tinkamą, aš vienaip ar kitaip leidžiu jam > suprasti, jog aš esu "rimtas klientas su rimtais ketinimais". > > Visiškai nebūtina demonstruoti prikimštą piniginę ar pareikšti, jog > "pinigų pas mane vištos nelesa", nes tai pernelyg primityvu. Bet jei man > reikia, kad konsultantas mestų visus pašalinius darbus ir sukoncentruotų > dėmesį į mano kuklią personą, aš atitinkamą signalą jam nusiunčiu. Tai > tikrai yra gera pradžia normalioms deryboms. Nes pardavėjui visada > maloniau pasiderėti dėl kainos ar nuolaidų su "rimtu" pirkėju, nei su > nežinia kuo iš gatvės, kas gal net pinigų neturi ir tik šiaip jam laiką > gaišina. > > p.s. jei turtingas klientas dėl kainų nesidera, nuolaidų neprašo, > greičiausiai jis tuos savo turtus išlošė loterijoje...