zmogu pardavinejanti reklama apsimoka tureti jei apsiskaiciuoji is principo galima projektini intensyvuma (siuo atveju izvelgiu projektinio tipo potenciala o ne traklaminiu aiksteliu pardavimus - banerius), nes su baneriais neapsimoka prie tokiu kiekiu vargti ir samdyti zmogu nebent pramishi shlanga I media planavima. jeigu tu isitikines kad galite apzioti 2-3 projektus per menesi kurie tau atpirks zmogu ir atnesh pakankamai pajamu dali tada kogero taip, priesingu atveju imi laikinus freelancerius gamybai o pats viska managini bazines kainas skaiciuoji pagal eCPM - is sito issivedi eFFD/eFFW. nes remimo projektai pagrinde pardavinejami laiko periodais todel reikia suvokti savo verte del to ir siulau uzsibrezti eCPMo apatine riba ir ant jo kabinti priojektinio projekto mokescius (cia pradzei nes pradzioje nieks nesuvokia kiek imti uz reklama). eCPMas - geriausia butu pagal visokius adsensus nes ju reklamaos relevantishkumas didesnis nei kokio adclicko "Linas Petkevicius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message news:h8rl14$nkb$1@trimpas.omnitel.net... > Puslapis visiskas autoritetas, milijono per pirma savaite irgi nesitikime. > > "|unknown|" <p*rnomagnatas@gmail.com> wrote in message > news:h8re2m$ghe$1@trimpas.omnitel.net... >> Bus labai sunku, su tokiu variantu, nebent tinklalapis visiškas >> autoritetas savo srityje... O realiai - 3000 unikaliu yra juokas, net >> mūsų Lietuvoj. >> >> >> -- >> The END is near. Everybody, lets make love! >