Tema: Re: Filosofinis klausimas apie saito pajamas
Autorius: m
Data: 2009-09-17 08:06:56
zmogu pardavinejanti reklama apsimoka tureti jei apsiskaiciuoji is principo 
galima projektini intensyvuma (siuo atveju izvelgiu projektinio tipo 
potenciala o ne traklaminiu aiksteliu pardavimus - banerius), nes su 
baneriais neapsimoka prie tokiu kiekiu vargti ir samdyti zmogu nebent 
pramishi shlanga I media planavima.

jeigu tu isitikines kad galite apzioti 2-3 projektus per menesi kurie tau 
atpirks zmogu ir atnesh pakankamai pajamu dali tada kogero taip, priesingu 
atveju imi laikinus freelancerius gamybai o pats viska managini

bazines kainas skaiciuoji pagal eCPM - is sito issivedi eFFD/eFFW. nes 
remimo projektai pagrinde pardavinejami laiko periodais todel reikia suvokti 
savo verte del to ir siulau uzsibrezti eCPMo apatine riba ir ant jo kabinti 
priojektinio projekto mokescius (cia pradzei nes pradzioje nieks nesuvokia 
kiek imti uz reklama). eCPMas - geriausia butu pagal visokius adsensus nes 
ju reklamaos relevantishkumas didesnis nei kokio adclicko


"Linas Petkevicius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message 
news:h8rl14$nkb$1@trimpas.omnitel.net...
> Puslapis visiskas autoritetas, milijono per pirma savaite irgi nesitikime.
>
> "|unknown|" <p*rnomagnatas@gmail.com> wrote in message 
> news:h8re2m$ghe$1@trimpas.omnitel.net...
>> Bus labai sunku, su tokiu variantu, nebent tinklalapis visiškas 
>> autoritetas savo srityje... O realiai - 3000 unikaliu yra juokas, net 
>> mūsų Lietuvoj.
>>
>>
>> -- 
>> The END is near. Everybody, lets make love!
>