jei neaisku kokie cia eFFD, tai zinok norint gilintis teks perprast situos keiskmazodzius eCPM - isvestinis CPM kuris yra nustatomas pagal ilgesnio laikotarpio CPC reklamos modelio pajamas konkreciam ad slotui, tokiu budu galima galvoti apie prontinga rodoma kaina uzh CPMa CPM (CPT) - cost per 1000 impresions - praeito amziaus keiksmazodis kuris dar iki siol tyra sventa karve seno tipo reklamos agenturoms, bet protingam marketeriui pravercia ir dirbant su sudetiniu tikslu performance kapanijom FFD/FFW/FFM - flat fee day, week, month (tas pats CPD, CPW arba panasus reikalai) labiausiai apsimoka projektinio ar konkreciai laikotarpio tipo kampanijom, jei reklama efektyvi sis modelis gali net buti labai pigus reklamndaviui, o publisheriui tai yra garantuotas ir paprastas pajamu planavimo modelis eFFD ir pan. tai yra isvestinis dydis ish eCPM (tiesiog reikia isivertinti kiek impresionu pas tave yra per tam tikra leikotarpi, geriau butu neperlenkti lenzdos su kainos apvalinimu I iddziaja puse, bent jau pradzioje kol nezinai kaip tokia reklama pas ave veiks kleintu gerovei) CPC/PPC tai cia manau zino visi aisku gali imti bazines dabartnes kainas pagal tematikas ir is ju kazka pritaikyti, bet .... sendien LT rinka yra ekstremaliai sujaukta, kai kur kainos buvo tiesiog isimtos is viesu kainininku :) "m" <m@m.lt> wrote in message news:h8sg5g$8io$1@trimpas.omnitel.net... > zmogu pardavinejanti reklama apsimoka tureti jei apsiskaiciuoji is > principo galima projektini intensyvuma (siuo atveju izvelgiu projektinio > tipo potenciala o ne traklaminiu aiksteliu pardavimus - banerius), nes su > baneriais neapsimoka prie tokiu kiekiu vargti ir samdyti zmogu nebent > pramishi shlanga I media planavima. > > jeigu tu isitikines kad galite apzioti 2-3 projektus per menesi kurie tau > atpirks zmogu ir atnesh pakankamai pajamu dali tada kogero taip, priesingu > atveju imi laikinus freelancerius gamybai o pats viska managini > > bazines kainas skaiciuoji pagal eCPM - is sito issivedi eFFD/eFFW. nes > remimo projektai pagrinde pardavinejami laiko periodais todel reikia > suvokti savo verte del to ir siulau uzsibrezti eCPMo apatine riba ir ant > jo kabinti priojektinio projekto mokescius (cia pradzei nes pradzioje > nieks nesuvokia kiek imti uz reklama). eCPMas - geriausia butu pagal > visokius adsensus nes ju reklamaos relevantishkumas didesnis nei kokio > adclicko > > > "Linas Petkevicius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message > news:h8rl14$nkb$1@trimpas.omnitel.net... >> Puslapis visiskas autoritetas, milijono per pirma savaite irgi >> nesitikime. >> >> "|unknown|" <p*rnomagnatas@gmail.com> wrote in message >> news:h8re2m$ghe$1@trimpas.omnitel.net... >>> Bus labai sunku, su tokiu variantu, nebent tinklalapis visiškas >>> autoritetas savo srityje... O realiai - 3000 unikaliu yra juokas, net >>> mūsų Lietuvoj. >>> >>> >>> -- >>> The END is near. Everybody, lets make love! >>