Tema: Re: Filosofinis klausimas apie saito pajamas
Autorius: m
Data: 2009-09-17 14:25:03
Didelio daznio puslapiai ale one.lt turi zema unikalu ctra (kitaip tariant 
vienas useris vercia dafiga puslapiu) atitinkamai mushamas bendras ctras nes 
tikrai joks useris nespaudines bilenkokios reklamos
Taigi jei tavo juseriai vercia daugiau puslapiu ir jie gaus mazesni kieki 
skirtingos reklamos akivaizdu kad ctrasnebus toks didelis

bet kaip ir minejau super relevuojanti reklama gali buti 5-3% lygmenyje (cia 
adsense atveju)
Beto nepamirshk kad menesine unikaliu auditorija nera unikaliu dieninine*30. 
nes per menesi tavo reach'as gali buti istikro ne toks jau ir ispudingas ir 
reiskia kad useris nespaudines reklamos kuria jau mate eigoje
tokiu budu vel verciau uzsiimti kontekstiniais integruojamais remimais

BET mes dabar visi kalbame apie kazkokia reklama

as visgi siulau uzsiimti AFFILATE - jei yra atitinakncios turini prekes pvz 
pas pigu.lt tai darai affileitini deala (nezinau ar jie jau turi normalias 
salygas), taip pat TradeDoubleris turi tureti kazkada

o seip tai gali bandyti ivaririus reklamos tinklus skirtingose pozicijose 
(ad slotuose) ir ziureti kas is to...
yra googlo admanageris yra openxas ir t.t.

"Linas Petkevicius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message 
news:h8si3m$bek$1@trimpas.omnitel.net...
> O seip idomu ar yra kur statistika, sakykim kiek zmogus paspaudzia reklamu 
> ? T.y. sakykim imam klientu grupe - didmiescio ofiso planktonas. Per diena 
> jis perziuri 1000 puslapiu. Kiek kartu statistiskai jisai klikina ant 
> kokios nors reklamos ?
>
> "m" <m@m.lt> wrote in message news:h8sgvi$9m8$1@trimpas.omnitel.net...
>> jei neaisku kokie cia eFFD, tai zinok norint gilintis teks perprast 
>> situos keiskmazodzius
>> eCPM - isvestinis CPM kuris yra nustatomas pagal ilgesnio laikotarpio CPC 
>> reklamos modelio pajamas konkreciam ad slotui, tokiu budu galima galvoti 
>> apie prontinga rodoma kaina uzh CPMa
>
>