Tema: Re: Stereo iki ~1000lt
Autorius: Etilas
Data: 2009-05-29 21:02:11
Tai ir Sony ir TOMZY siulyta Yamaha PianoCraft E320 turi USB
http://www.yamaha-online.de/products.php?lang=e&country=DE&idcat1=2&idcat2=18&idcat3=31&idprod=1416&archivset=&newsset=
kiek apie sita Yamaha ieskau tai blogu zodziu lyg niekur nemini, atrodo
simpatiskiausiai..

Tai jei imt sita Yamaha, gal nereikia jai tokios plokstes kaip Icetomas
rase, gal galima kazka kiek pigesnio paimt? ~600 lt uz garso korta kazkaip
atrodo daugoka.. Ar manot kad jei bus pigesne korta bus kaip zazas su borbet
ratlankiais? ;)

Pazaidziu, bet nestipriai - idomu kodel Icetomasas taip iskyre - filmai,
zaidimai? Juk zaidimams butu aktualiau 4.1, filmams - 5.1, bet ne 2.0..