Tema: Re: Stereo iki ~1000lt
Autorius: Etilas
Data: 2009-06-01 10:55:05
Bandysiu siandien Belcanto pasirodyt. Ziurejau skelbiu.lt stiprintuvu, tai
susidariau vaizda kad uz ~400 kazka tokio +/- galima nusipirkt, o koloneles
butu naujos ~700lt. Biudzeto riba virsyciau, bet pirma reikia paklausyt kaip
man siandien Belcanto gros :) Mocarto klausos neturiu, bet kokybe tai megstu
:)