Tema: Re: Stereo iki ~1000lt
Autorius: baldocer
Data: 2009-06-02 18:27:04
vel tu veli, stiprintuvas ne kolonese, juk rasiau bet atrodo ir groja ne kaip kompines, pasiziurek i gabaritus i foto, paziurek reale kaip atrodo, o jei nedaeina tai jos atrodo kaip normalios (be dangtelio ir grazios) LENTYNINES koloneles, tu cia turbut del Microlab vardo ir kitos ju produkcijos pripaisai jom kompiniu kolonkiu varda
http://www.ixbt.com/multimedia/microlab/pro3/all-big.jpg

"Zyza" <maskatuoklis@hotmail.com> parase naujienu news:h03fq6$pkd$1@trimpas.omnitel.net...