Tema: Re: Stereo iki ~1000lt
Autorius: Etilas
Data: 2009-05-29 21:48:48
> Aš gi nežinau kokiom reikmėm tu savo PK naudoji.
Kompas standartiskai - filmai, muzika, truputis zaidimai ir +programinu (na
taip, nera aktualu kalbant apie audio ;) ).

> Ir kodėl žaidimams tik 4.1 :)?
Anksciau zaidimams teko naudot tokias - Altec Lansing ATP4
(http://www.audioreview.com/cat/speakers/home-theater-speaker-systems/altec-lansing/atp4/PRD_129603_4282crx.aspx).
Jos yra 4.1 ir ale optimizuotos geimeriams, tai kazkaip atrodo zaidejui
garsas labiau padeda erdvej orientuotis, todel ir sakiau kad zaidimams kaip
minimum reikia 4 garsiakalbiu.. T.y. man taip atrodo

> Ką tau norėjau pasakyti, kad muzikos klausymui ir filmų peržiūrai visos
> minėtos garso plokštės tinka. Su žaidimais jau kiek kitaip...
Na jei su 2, 3 ar 4 variantu gali buti kad visai zaidziant garso nebus, gal
tada tikrai protingiau butu ziuret pirma varianta..

O centriukas salia kompo stoves, per 2 metrus max, tai cia problemos
neturetu but..