Tema: Re: kuom skiriasi amerikoniskas bendzas nuo europinio
Autorius: kardanas
Data: 2010-03-19 08:58:55
87 amerikoniskas kazkas panasaus i musu 92. Pvz manuale 99m dodge (chrysler) 
neon  is kalifornijos! raso: use unleaded gasolines having a  minimum posted 
octane of 87. TAi jis su lietuvisku 92 puikiai vaziavo.
"Vasaris" <paklausk@ir.gausi> wrote in message 
news:hnu7c4$f4e$1@trimpas.omnitel.net...

"Evaldas" <sanya@takas.lt> wrote in message 
news:hnu72h$er7$1@trimpas.omnitel.net...
> "Vasaris" <paklausk@ir.gausi> wrote in message 
> news:hnu5s3$dt0$1@trimpas.omnitel.net...
> Bandau spėt - nėra geresnių antidetonacinių savybių => mažesnis 
> kompresijos laipsnis => didesnio tūrio varikliai tai pačiai galiai 
> pasiekti (versus mažesnio tūrio varikliai su didesne kompresija) => 
> didesnės kuro sąnaudos => mažesnis nuvažiuotas atstumas/kuro vieneto?
>
> Yra teisybės. Bet tikrai ne dėl ekologijos kai kurios EU šalyse populiarūs 
> 1,6 varikliai su bbz kokiu suspaudimo laipsniu. Atsakymas paprastas - 
> mokesčiai nuo varikio kubatūros. Ten kur mokesčiai nuo kW tokių nesąmonių 
> su varikliais nedaro.

Evaldai, turbūt pats puikiai suprantate, jog mokesčius, tiksliau mokestinius 
įstatymus, eilėje valstybių priiminėja tikrai ne Platono Valstybės numanyti 
didžiai gerbiami filosofai, karvedžiai ir karaliai, o neretai tokio lygio 
"asmenybės", kaip kaip tik dabar seime nagrinėjami du visiški bendžiai ir 
eilė jų kolegų.