vis tiek niekaip nesuprantu, kodėl blogai mažo tūrio variklis. "Vasaris" <paklausk@ir.gausi> wrote in message news:ho0b46$ld9$1@trimpas.omnitel.net... > > "Arj" <root@ibm.com> wrote in message > news:hnvmpv$pmg$1@trimpas.omnitel.net... >>> Yra teisybs. Bet tikrai ne dl ekologijos kai kurios EU alyse populiars >>> 1,6 varikliai su bbz kokiu suspaudimo >>> laipsniu. Atsakymas paprastas - mokesiai nuo varikio kubatros. Ten kur >>> mokesiai nuo kW toki nesmoni su >>> varikliais nedaro. >> >> >> dalinai ir del ekologijos/ benzino sanaudu. Judant autobanu kamstyj (pvz. >> 50km pirmu begiu), ar saip mieste per pika, >> benzininam varikliui kuro sanaudos tiesiog proporcingos variklio turiui. >> Dyzeliui irgi galioja, bet priklausomybe zenkliai mazesne. > > Šita problema spręstina kitokiomis priemonėmis, o ne per variklio tūrį.