2.5krpm - panašu į avarinį režimą. Tas labai dažnai būna kai turbinos valdymas grybauja. Matuot slėgius, žiūrėt vakuumus visokius. "Ostapas" <BertaMarija@gmail.com> wrote in message news:hqf5fk$lh5$1@trimpas.omnitel.net... > nejamk. > Usinu tokią. Kažkokia mistika: kai atvėsta (o gal tiesiog kai drėgna???) > orai, šalta niekaip nevažiuoja apsukos daugiau 2.5K nekyla. Vista pasiuntė > toli (tais metais Mazdų jie dar nepardavinėjo, todėl neprivalo mokėt jas > remontuot). Matsuda (a la sertifikuotas servisas blah blah blah) pasakė, > kad aš ne pirmas ir ne paskutinis - šildyt variklį ir važiuok kol > važiuoja. Turbinos brangios, kuro siurbliai irgi (kainos artimos mašinos > kainoms). Šrote ilgai neužsilaiko, ant LT gaut bišk sudėtinga. pusbrolis > ieškojo panašiai mazdai (paprastas zyzelis, be turbinos) kuro siurblio - > buvo radęs vieną Klaipėdoj, bet nespėjo nuvažiuot. > Garso izoliacija nebaisiai kokia, važiuoklė trup kieta. Nors traukia visai > neblogai :) ramiai važinėjant nesudėtinga sutilpt į 5-6 litrus už miesto > ir 6-7 litrus mieste. > Kaip jau kažkas minėjo, ABS davikliai dažnai miršta. > > > "nieXas" <nieXas@gmail.com> wrote in message > news:hqcgde$2r6$3@trimpas.omnitel.net... >> Snd buvau turguj, norejau focuso arba AR147, bet nusiziurejau sita, ar >> jamt ar neverta? kaina 2700 EUR >> >>