bbž, dažniausiai bėda ne pačioje turboje, o xerniose aplink ją. "Ostapas" <BertaMarija@gmail.com> wrote in message news:hqfi3h$li$1@trimpas.omnitel.net... > t.y. ant Wilno važiuot į Turboservisą? > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:hqfhu5$gd$1@trimpas.omnitel.net... >> 2.5krpm - panašu į avarinį režimą. Tas labai dažnai būna kai turbinos >> valdymas grybauja. Matuot slėgius, žiūrėt vakuumus visokius. >> >> "Ostapas" <BertaMarija@gmail.com> wrote in message >> news:hqf5fk$lh5$1@trimpas.omnitel.net... >>> nejamk. >>> Usinu tokią. Kažkokia mistika: kai atvėsta (o gal tiesiog kai drėgna???) >>> orai, šalta niekaip nevažiuoja apsukos daugiau 2.5K nekyla. Vista >>> pasiuntė toli (tais metais Mazdų jie dar nepardavinėjo, todėl neprivalo >>> mokėt jas remontuot). Matsuda (a la sertifikuotas servisas blah blah >>> blah) pasakė, kad aš ne pirmas ir ne paskutinis - šildyt variklį ir >>> važiuok kol važiuoja. Turbinos brangios, kuro siurbliai irgi (kainos >>> artimos mašinos kainoms). Šrote ilgai neužsilaiko, ant LT gaut bišk >>> sudėtinga. pusbrolis ieškojo panašiai mazdai (paprastas zyzelis, be >>> turbinos) kuro siurblio - buvo radęs vieną Klaipėdoj, bet nespėjo >>> nuvažiuot. >>> Garso izoliacija nebaisiai kokia, važiuoklė trup kieta. Nors traukia >>> visai neblogai :) ramiai važinėjant nesudėtinga sutilpt į 5-6 litrus už >>> miesto ir 6-7 litrus mieste. >>> Kaip jau kažkas minėjo, ABS davikliai dažnai miršta. >>> >>> >>> "nieXas" <nieXas@gmail.com> wrote in message >>> news:hqcgde$2r6$3@trimpas.omnitel.net... >>>> Snd buvau turguj, norejau focuso arba AR147, bet nusiziurejau sita, ar >>>> jamt ar neverta? kaina 2700 EUR >>>> >>>>