t.y. ant Wilno važiuot į Turboservisą? "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:hqfhu5$gd$1@trimpas.omnitel.net... > 2.5krpm - panašu į avarinį režimą. Tas labai dažnai būna kai turbinos > valdymas grybauja. Matuot slėgius, žiūrėt vakuumus visokius. > > "Ostapas" <BertaMarija@gmail.com> wrote in message > news:hqf5fk$lh5$1@trimpas.omnitel.net... >> nejamk. >> Usinu tokią. Kažkokia mistika: kai atvėsta (o gal tiesiog kai drėgna???) >> orai, šalta niekaip nevažiuoja apsukos daugiau 2.5K nekyla. Vista >> pasiuntė toli (tais metais Mazdų jie dar nepardavinėjo, todėl neprivalo >> mokėt jas remontuot). Matsuda (a la sertifikuotas servisas blah blah >> blah) pasakė, kad aš ne pirmas ir ne paskutinis - šildyt variklį ir >> važiuok kol važiuoja. Turbinos brangios, kuro siurbliai irgi (kainos >> artimos mašinos kainoms). Šrote ilgai neužsilaiko, ant LT gaut bišk >> sudėtinga. pusbrolis ieškojo panašiai mazdai (paprastas zyzelis, be >> turbinos) kuro siurblio - buvo radęs vieną Klaipėdoj, bet nespėjo >> nuvažiuot. >> Garso izoliacija nebaisiai kokia, važiuoklė trup kieta. Nors traukia >> visai neblogai :) ramiai važinėjant nesudėtinga sutilpt į 5-6 litrus už >> miesto ir 6-7 litrus mieste. >> Kaip jau kažkas minėjo, ABS davikliai dažnai miršta. >> >> >> "nieXas" <nieXas@gmail.com> wrote in message >> news:hqcgde$2r6$3@trimpas.omnitel.net... >>> Snd buvau turguj, norejau focuso arba AR147, bet nusiziurejau sita, ar >>> jamt ar neverta? kaina 2700 EUR >>> >>>