Kalbejausi su siuo vet.gydytoju ir prie alaus, ir per paskaitas/seminarus Freiburg z.u.univere. Na, ne "trioxala" - brandus 50-metis vyras, neturintis jokio reikalo kazka lauzt is pirsto, tikrai tiek sulakstydavo. Sakydavo, kad viena iskvietima sutvarko per valanda-pusantros. Pats esu mates, kaip Stockach pavyzdineje buliu-reproduktoriu fermoje sis gydytojas apsisuko per 25min, per ta laika diagnozaves ir paskyres medikamentus 2-ms "verseliams", sveriantiems po tona. Kalba ne apie jo darba, o apie eksploatuotos masinos rida - kaip minejau, neturiu pagrindo tuo netiketi. Dar vienas atvejis, kiek kuklesnis - vaisiu saugyklu saldymo irenginiu inzinierius-technikas, priziurejes Obst vom Bodensee susivienijimo nariu-sodininku ukiuose esancius saldytuvus, kasdien, sukdamasis ratais tarp Uberlingen-Singen-Messkirch-Frickingen-Friedrichshafen-Markdorf rajonuose isikurusiu ukiu, per diena nuolat susukdavo po 300km. Pats ukininkas neturedavo teises kist nagus prie saldymo irenginiu, o temperaturiniu ir oro dregnumo parametru tikslumas buvo pagrindinis reikalavimas. Profilaktine patikra/vizitacija buvo privaloma ne reciau, kaip karta per menesi. To inzinieriaus metu senumo BMW irgi jau buvo nubeges ~100tkm. Priesingas pavyzdys - praktiku metu 2 metus po 4-7 menesius tame paciame ukyje eksploatavau (1994-1995) Subaru universala su 1.8 l motoru. Gaves ta masina pirmosios praktikos metu nusistebejau, kad jos rida tik ~30tkm, nes automobilis buvo 1987m gamybos. Isoriskai a/m atrode, tarsi butu kokiu 20m senumo - visi sonai ir stogas - matiniai. Priezastis netruko paaisketi, kai pats kas diena pradejau maltis su ta masina po obelu plantacijas, sprausdamasis sonais tarp saku. Bet per diena neiveikdavau daugiau, kaip 18-20 kilometru - visi sklypai buvo nutole nuo ukio/namu ne daugiau, kaip 5km atstumu. Paklausiau ukio savininko, kodel ta masina tiek mazai nuvaziavusi. Atsakymas - paprastas ir ukiskas: masina benzinine, todel po autobanus su ja lakstyt brangu. Tam reikalui yra dyzeliniai Mercedes, gazas-dugnas ir varai, uzsipyles savo beakcizinio dyzelino. O Subaru - specifinis a/m, su 4wd pavara, todel tinka kaip tik plantacijoms, vazinejimui kalvomis ir pievomis. Laisvalaikiu ir savaitgaliais irgi buvau prievarta issodinamas is Subaru ir ikisamas i MB 190D. Tik svabisko taupumo sumetimais. Mano subjektyvia nuomone, perkant a/m is vokieciu (ne perekupu), pakanka paklaust, kuo verciasi/dirba masinos savininkas - iskart bus aisku, kokiu mazgu nudevejimo gali tiketis. "VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message news:gqb9i9$qip$1@trimpas.omnitel.net... > Stutgartas - Freiburgas - 207 km. Freiburgas - Augsburgas -350 km. Kada > jis dirbdavo? > > > -- > Kur diskutOtOjai?