As jo pavardes tikrai neprisimenu. Dideli alaus broliai su juo buvo toks Meyer'is (vysnininkas /baikeris/alpinistas is Salem-Lippertsreute's) ir Ragg'as is Immenstaad'o (atvykstant nuo Ittendorf per sodus ir Kippenhausen'a-berods 4 namas kaireje). Velgi - daug metu su tais zmonemis nebebendrauju, vardus ir tikslia info laikausi uzrasu knygelese namuose... Is kitos puses - prabego 14 metu. Naxren man (o ypac tau) kist i galva kazkokius duomenis, kuriu niekada nebereikes??? Siaip pirmine tema apie Citroen uz 3500europinigeliu, jei ka. "zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message news:gqcl6f$2ij$1@trimpas.omnitel.net... > man atrodo as pazystu ta veterinoriu! kaip jo pavarde? > > On 2009-03-25 07:57:13 +0100, "Andrius" <andrius(istrinti)@beer.com> said: > >> dekingas uz info. >> >> "Schaumschlager" <ittendorf@bodensee.de> wrote in message >> news:gqck5p$ss$1@trimpas.omnitel.net... >> >>> Kalbejausi su siuo vet.gydytoju ir prie alaus, ir per >>> paskaitas/seminarus Freiburg z.u.univere. >>> >>> Na, ne "trioxala" - brandus 50-metis vyras, neturintis jokio reikalo >>> kazka lauzt is pirsto, tikrai tiek sulakstydavo. Sakydavo, kad viena >>> iskvietima sutvarko per valanda-pusantros. Pats esu mates, kaip Stockach >>> pavyzdineje buliu-reproduktoriu fermoje sis gydytojas apsisuko per >>> 25min, per ta laika diagnozaves ir paskyres medikamentus 2-ms >>> "verseliams", sveriantiems po tona. >>> >>> Kalba ne apie jo darba, o apie eksploatuotos masinos rida - kaip >>> minejau, neturiu pagrindo tuo netiketi. >>> >>> Dar vienas atvejis, kiek kuklesnis - vaisiu saugyklu saldymo irenginiu >>> inzinierius-technikas, priziurejes Obst vom Bodensee susivienijimo >>> nariu-sodininku ukiuose esancius saldytuvus, kasdien, sukdamasis ratais >>> tarp Uberlingen-Singen-Messkirch-Frickingen-Friedrichshafen-Markdorf >>> rajonuose isikurusiu ukiu, per diena nuolat susukdavo po 300km. Pats >>> ukininkas neturedavo teises kist nagus prie saldymo irenginiu, o >>> temperaturiniu ir oro dregnumo parametru tikslumas buvo pagrindinis >>> reikalavimas. Profilaktine patikra/vizitacija buvo privaloma ne reciau, >>> kaip karta per menesi. To inzinieriaus metu senumo BMW irgi jau buvo >>> nubeges ~100tkm. >>> >>> Priesingas pavyzdys - praktiku metu 2 metus po 4-7 menesius tame paciame >>> ukyje eksploatavau (1994-1995) Subaru universala su 1.8 l motoru. Gaves >>> ta masina pirmosios praktikos metu nusistebejau, kad jos rida tik >>> ~30tkm, nes automobilis buvo 1987m gamybos. Isoriskai a/m atrode, tarsi >>> butu kokiu 20m senumo - visi sonai ir stogas - matiniai. Priezastis >>> netruko paaisketi, kai pats kas diena pradejau maltis su ta masina po >>> obelu plantacijas, sprausdamasis sonais tarp saku. Bet per diena >>> neiveikdavau daugiau, kaip 18-20 kilometru - visi sklypai buvo nutole >>> nuo ukio/namu ne daugiau, kaip 5km atstumu. Paklausiau ukio savininko, >>> kodel ta masina tiek mazai nuvaziavusi. Atsakymas - paprastas ir >>> ukiskas: masina benzinine, todel po autobanus su ja lakstyt brangu. Tam >>> reikalui yra dyzeliniai Mercedes, gazas-dugnas ir varai, uzsipyles savo >>> beakcizinio dyzelino. O Subaru - specifinis a/m, su 4wd pavara, todel >>> tinka kaip tik plantacijoms, vazinejimui kalvomis ir pievomis. >>> Laisvalaikiu ir savaitgaliais irgi buvau prievarta issodinamas is Subaru >>> ir ikisamas i MB 190D. Tik svabisko taupumo sumetimais. >>> >>> Mano subjektyvia nuomone, perkant a/m is vokieciu (ne perekupu), pakanka >>> paklaust, kuo verciasi/dirba masinos savininkas - iskart bus aisku, >>> kokiu mazgu nudevejimo gali tiketis. >>> >>> >>> >>> "VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message >>> news:gqb9i9$qip$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>>> Stutgartas - Freiburgas - 207 km. Freiburgas - Augsburgas -350 km. Kada >>>> jis dirbdavo? >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> -- >>>> >>>> Kur diskutOtOjai? >>>> >>> >>> > >