man atrodo as pazystu ta veterinoriu! kaip jo pavarde? On 2009-03-25 07:57:13 +0100, "Andrius" <andrius(istrinti)@beer.com> said: > dekingas uz info. > > "Schaumschlager" <ittendorf@bodensee.de> wrote in message > news:gqck5p$ss$1@trimpas.omnitel.net... > >> Kalbejausi su siuo vet.gydytoju ir prie alaus, ir per >> >> paskaitas/seminarus Freiburg z.u.univere. >> >> Na, ne "trioxala" - brandus 50-metis vyras, neturintis jokio reikalo >> >> kazka lauzt is pirsto, tikrai tiek sulakstydavo. Sakydavo, kad viena >> >> iskvietima sutvarko per valanda-pusantros. Pats esu mates, kaip Stockach >> >> pavyzdineje buliu-reproduktoriu fermoje sis gydytojas apsisuko per 25min, >> >> per ta laika diagnozaves ir paskyres medikamentus 2-ms "verseliams", >> >> sveriantiems po tona. >> >> Kalba ne apie jo darba, o apie eksploatuotos masinos rida - kaip >> >> minejau, neturiu pagrindo tuo netiketi. >> >> Dar vienas atvejis, kiek kuklesnis - vaisiu saugyklu saldymo irenginiu >> >> inzinierius-technikas, priziurejes Obst vom Bodensee susivienijimo >> >> nariu-sodininku ukiuose esancius saldytuvus, kasdien, sukdamasis ratais tarp >> >> Uberlingen-Singen-Messkirch-Frickingen-Friedrichshafen-Markdorf rajonuose >> >> isikurusiu ukiu, per diena nuolat susukdavo po 300km. Pats ukininkas >> >> neturedavo teises kist nagus prie saldymo irenginiu, o temperaturiniu ir oro >> >> dregnumo parametru tikslumas buvo pagrindinis reikalavimas. Profilaktine >> >> patikra/vizitacija buvo privaloma ne reciau, kaip karta per menesi. To >> >> inzinieriaus metu senumo BMW irgi jau buvo nubeges ~100tkm. >> >> Priesingas pavyzdys - praktiku metu 2 metus po 4-7 menesius tame paciame >> >> ukyje eksploatavau (1994-1995) Subaru universala su 1.8 l motoru. Gaves ta >> >> masina pirmosios praktikos metu nusistebejau, kad jos rida tik ~30tkm, nes >> >> automobilis buvo 1987m gamybos. Isoriskai a/m atrode, tarsi butu kokiu 20m >> >> senumo - visi sonai ir stogas - matiniai. Priezastis netruko paaisketi, kai >> >> pats kas diena pradejau maltis su ta masina po obelu plantacijas, >> >> sprausdamasis sonais tarp saku. Bet per diena neiveikdavau daugiau, kaip >> >> 18-20 kilometru - visi sklypai buvo nutole nuo ukio/namu ne daugiau, kaip >> >> 5km atstumu. Paklausiau ukio savininko, kodel ta masina tiek mazai >> >> nuvaziavusi. Atsakymas - paprastas ir ukiskas: masina benzinine, todel po >> >> autobanus su ja lakstyt brangu. Tam reikalui yra dyzeliniai Mercedes, >> >> gazas-dugnas ir varai, uzsipyles savo beakcizinio dyzelino. O Subaru - >> >> specifinis a/m, su 4wd pavara, todel tinka kaip tik plantacijoms, >> >> vazinejimui kalvomis ir pievomis. Laisvalaikiu ir savaitgaliais irgi buvau >> >> prievarta issodinamas is Subaru ir ikisamas i MB 190D. Tik svabisko taupumo >> >> sumetimais. >> >> Mano subjektyvia nuomone, perkant a/m is vokieciu (ne perekupu), pakanka >> >> paklaust, kuo verciasi/dirba masinos savininkas - iskart bus aisku, kokiu >> >> mazgu nudevejimo gali tiketis. >> >> >> >> "VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message >> >> news:gqb9i9$qip$1@trimpas.omnitel.net... >> >>> Stutgartas - Freiburgas - 207 km. Freiburgas - Augsburgas -350 km. Kada >>> >>> jis dirbdavo? >>> >>> >>> >>> >>> >>> -- >>> >>> Kur diskutOtOjai? >>> >> >>