dekingas uz info. "Schaumschlager" <ittendorf@bodensee.de> wrote in message news:gqck5p$ss$1@trimpas.omnitel.net... > Kalbejausi su siuo vet.gydytoju ir prie alaus, ir per > paskaitas/seminarus Freiburg z.u.univere. > Na, ne "trioxala" - brandus 50-metis vyras, neturintis jokio reikalo > kazka lauzt is pirsto, tikrai tiek sulakstydavo. Sakydavo, kad viena > iskvietima sutvarko per valanda-pusantros. Pats esu mates, kaip Stockach > pavyzdineje buliu-reproduktoriu fermoje sis gydytojas apsisuko per 25min, > per ta laika diagnozaves ir paskyres medikamentus 2-ms "verseliams", > sveriantiems po tona. > Kalba ne apie jo darba, o apie eksploatuotos masinos rida - kaip > minejau, neturiu pagrindo tuo netiketi. > Dar vienas atvejis, kiek kuklesnis - vaisiu saugyklu saldymo irenginiu > inzinierius-technikas, priziurejes Obst vom Bodensee susivienijimo > nariu-sodininku ukiuose esancius saldytuvus, kasdien, sukdamasis ratais tarp > Uberlingen-Singen-Messkirch-Frickingen-Friedrichshafen-Markdorf rajonuose > isikurusiu ukiu, per diena nuolat susukdavo po 300km. Pats ukininkas > neturedavo teises kist nagus prie saldymo irenginiu, o temperaturiniu ir oro > dregnumo parametru tikslumas buvo pagrindinis reikalavimas. Profilaktine > patikra/vizitacija buvo privaloma ne reciau, kaip karta per menesi. To > inzinieriaus metu senumo BMW irgi jau buvo nubeges ~100tkm. > Priesingas pavyzdys - praktiku metu 2 metus po 4-7 menesius tame paciame > ukyje eksploatavau (1994-1995) Subaru universala su 1.8 l motoru. Gaves ta > masina pirmosios praktikos metu nusistebejau, kad jos rida tik ~30tkm, nes > automobilis buvo 1987m gamybos. Isoriskai a/m atrode, tarsi butu kokiu 20m > senumo - visi sonai ir stogas - matiniai. Priezastis netruko paaisketi, kai > pats kas diena pradejau maltis su ta masina po obelu plantacijas, > sprausdamasis sonais tarp saku. Bet per diena neiveikdavau daugiau, kaip > 18-20 kilometru - visi sklypai buvo nutole nuo ukio/namu ne daugiau, kaip > 5km atstumu. Paklausiau ukio savininko, kodel ta masina tiek mazai > nuvaziavusi. Atsakymas - paprastas ir ukiskas: masina benzinine, todel po > autobanus su ja lakstyt brangu. Tam reikalui yra dyzeliniai Mercedes, > gazas-dugnas ir varai, uzsipyles savo beakcizinio dyzelino. O Subaru - > specifinis a/m, su 4wd pavara, todel tinka kaip tik plantacijoms, > vazinejimui kalvomis ir pievomis. Laisvalaikiu ir savaitgaliais irgi buvau > prievarta issodinamas is Subaru ir ikisamas i MB 190D. Tik svabisko taupumo > sumetimais. > Mano subjektyvia nuomone, perkant a/m is vokieciu (ne perekupu), pakanka > paklaust, kuo verciasi/dirba masinos savininkas - iskart bus aisku, kokiu > mazgu nudevejimo gali tiketis. > > "VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message > news:gqb9i9$qip$1@trimpas.omnitel.net... >> Stutgartas - Freiburgas - 207 km. Freiburgas - Augsburgas -350 km. Kada >> jis dirbdavo? >> >> >> -- >> Kur diskutOtOjai? > >