Aišku. Kaip suprantu, su variklio skerdimu ir aiškinimusi, kas viduje, apsimoka, kai tai daro: 1. Vasia, kuris turi daug laiko ir yra nebrangus. 2. Turi visus įrankius, stogą ir žinias susilopyt pats. 3. Variklis/auto yra retenybė, ir kitaip prasisukti neįmanoma. Teisingai? Dabar tada klausimas: orginaliai stovėjo 2.0 variklis ir automatinė dėžė. 2.0 variklis neskerstas retenybė, o štai 1.8 - pilna. Pasiskambinėjus siūloma rokiruotė 2.0=>1.8, dar už pakankamai protingus pinigus. Ar toks keitimas įmanomas be pasėkmių visai sistemai? Nes su automatu ir kompu man tai neatrodo taip trivialu. Mano supratimu, kompą irgi reikėtų keisti, nes ten turbūt įsiūtas kuro padavimo map'as, kuris adaptuotas konkrečiam varikliui. Ir kaip su oficialia dalimi - t.y. technikine ir pan.? Aišku varikliai numerių neturi, ant jų neiškalta kubatūra/galingumas, bet nesinori ir čia prisidirbt. "kardanas" <bledis@bledis.lt> wrote in message news:i8me7v$r4f$1@trimpas.omnitel.net... > keisti varikli. Kapitalke labai brangu. Arba ieskai gero alkuninio veleno > ir dedi naujus ideklus. Isardes pamatysi ir cilindru, ziedu likuti. Tada > ir spresi ka daryti ir kiek kainuos. > > "Vasaris" <none@none.none> wrote in message > news:i8mdle$q3o$1@trimpas.omnitel.net... >> Variklis mondeo 2.0i 16v negavo tepalo, dėl praurbinto karterio. Pakeitus >> karterį, alkūninis bemaž neprasisuka (serviso komentaras). Kokie >> variantai? Šrotas, keisti variklį, variklio remontas? Pastarasis >> variantas neaiškus - į kokius darbus ir į kokius pinigus tai paprastai >> atsiremia? Tiesiog įdomu kriterijai, kada dar apsimoka remontuoti, o kada >> ne. Ar čia tik paskerdus variklį paaiškėja? > >