nu ir kas kad kubatura biski skiriasi. Gali buti viskas kardinaliai kitaip. Davikliu skaicius net kitas.O del dezes jau rasiau, perdavimo skaicius. Ieskokis literaturos ir ziurek kas skiriasi o kas ne. Isvada persasi jei pats neapsiimsi - srotas. Remontas kainuos brangiau nei auto. "Vasaris" <none@none.none> wrote in message news:i8mpa6$df7$1@trimpas.omnitel.net... > "kardanas" <bledis@bledis.lt> wrote in message > news:i8mmas$92s$1@trimpas.omnitel.net... >> kas liecia keitima I 1,8 tai daug bedu gali buti. Pravodke kompas netiks >> 100%. > > Gal galima argumentų, kodėl? Mano požiūriu, tai ten pravodkė paprasta - > purkštukai, ir keli davikliai (tepalo slėgio, aušinimo skysčio ir t-ros > rodiklio), gal dar kas nors. Manau, kad gali skirtis tik kuro padavimo > map'ai, kurie įsiūti į kompą ir pritaikyti konkrečiam varikliui/kūbatūrai, > nes variklio blokas tai juk neraportuoja savo parametrų kompui... > >> Klausimas del dezes ar tinka tvirtinimai ir perdavimo koeficientai ir > > Aš tai kažkaip maniau, kad jei variklio kūbatūra skiriasi minimaliai, > gamintojai naudoja tas pačias, arba suderinamas liejimo formas, ir > tvirtinimai ir pan. dalykai sutampa. Ala, skiriasi tik cilindro skersmuo > ir eiga. > >> tt. Technikinei jei tavo pase nenurodytas variklio nr px. Siulyciau >> ieskot dedes Vasios tegu skrodima daro. > > Nemanau, kad apsimokės :-) > >> Arba pats jei turi laiko, noro ir sioko tokio supratimo apie mechanika. > > Kažkiek turiu, bet neturiu įrankių/dirbtuvės, todėl atpuola. > >