pas mondes gi buvo grubiai dvi zetecu veisles: 1. mk1 ir pirmi mk2 su metaliniu galvos dangteliu (silvertop) 2. velesnsi mk2 su plastikiniu (blacktop), skirtumai tarp ju aisku ne vien galvos dangtelio spalvoje, skiriasi tvirtinimas, ismetimo nuvedimas, periferijos isdestymas, pravodke ir t.t tai kad maziau gemarojaus gautusi, keist rektu i tos pacios veisles jei kubatura kita, ecu ir reiks, ir reiks nuo automato ir t.t. "Vasaris" <none@none.none> wrote in message news:i8miar$2os$1@trimpas.omnitel.net... > Dabar tada klausimas: orginaliai stovėjo 2.0 variklis ir automatinė dėžė. > 2.0 variklis neskerstas retenybė, o štai 1.8 - pilna. Pasiskambinėjus > siūloma rokiruotė 2.0=>1.8, dar už pakankamai protingus pinigus. Ar toks > keitimas įmanomas be pasėkmių visai sistemai? Nes su automatu ir kompu man > tai neatrodo taip trivialu. Mano supratimu, kompą irgi reikėtų keisti, nes > ten turbūt įsiūtas kuro padavimo map'as, kuris adaptuotas konkrečiam > varikliui. >