su tuom variklio paberimu tai kaip toj patarlej - "kuo giliau i miska, tuo daugiau malku". "Vasaris" <none@none.none> wrote in message news:i8miar$2os$1@trimpas.omnitel.net... > Aišku. Kaip suprantu, su variklio skerdimu ir aiškinimusi, kas viduje, > apsimoka, kai tai daro: > > 1. Vasia, kuris turi daug laiko ir yra nebrangus. > 2. Turi visus įrankius, stogą ir žinias susilopyt pats. > 3. Variklis/auto yra retenybė, ir kitaip prasisukti neįmanoma. > > Teisingai? > > Dabar tada klausimas: orginaliai stovėjo 2.0 variklis ir automatinė dėžė. > 2.0 variklis neskerstas retenybė, o štai 1.8 - pilna. Pasiskambinėjus > siūloma rokiruotė 2.0=>1.8, dar už pakankamai protingus pinigus. Ar toks > keitimas įmanomas be pasėkmių visai sistemai? Nes su automatu ir kompu man > tai neatrodo taip trivialu. Mano supratimu, kompą irgi reikėtų keisti, nes > ten turbūt įsiūtas kuro padavimo map'as, kuris adaptuotas konkrečiam > varikliui. > > Ir kaip su oficialia dalimi - t.y. technikine ir pan.? Aišku varikliai > numerių neturi, ant jų neiškalta kubatūra/galingumas, bet nesinori ir čia > prisidirbt. > > "kardanas" <bledis@bledis.lt> wrote in message > news:i8me7v$r4f$1@trimpas.omnitel.net... >> keisti varikli. Kapitalke labai brangu. Arba ieskai gero alkuninio veleno >> ir dedi naujus ideklus. Isardes pamatysi ir cilindru, ziedu likuti. Tada >> ir spresi ka daryti ir kiek kainuos. >> >> "Vasaris" <none@none.none> wrote in message >> news:i8mdle$q3o$1@trimpas.omnitel.net... >>> Variklis mondeo 2.0i 16v negavo tepalo, dėl praurbinto karterio. >>> Pakeitus karterį, alkūninis bemaž neprasisuka (serviso komentaras). >>> Kokie variantai? Šrotas, keisti variklį, variklio remontas? Pastarasis >>> variantas neaiškus - į kokius darbus ir į kokius pinigus tai paprastai >>> atsiremia? Tiesiog įdomu kriterijai, kada dar apsimoka remontuoti, o >>> kada ne. Ar čia tik paskerdus variklį paaiškėja? >> >> > >