http://www.aktivna.lt/lt/atsiliepimai?start=1 -- Aš turiu mikro autobusą Mersedes 308, dyzelis: Aktyvatorių naudoju nuo šių metu kovo mėnesio. Tepalu taupymas – du litrai ant šimto kilometru. - Aš pastačiau viena Aktyvatorių savo Hundai Elantra, dabar pilno bako man užtenka 130 km. - Aš turiu dvi mašinas - Peugeot Boxer, 96 metu ir nauja Mazda. Aktyvatorių pastačiau Peugeot, pagerėjo pajėgumas, pradėjo traukti kaip Mazda. - Pastate D- Aktyvatorių savajam Audi 80 (90-uju metu). Augo variklio pajėgumas. Tikrai yra kuro ekonomija. Iki pastatymo CO buvo 2,23%, po pastatymo – ?? –0%. Mano autoservise tokie parodymai auto meistrą įvedė įšoka "esquires" <esquires@idiods.com> wrote in message news:i9pc2s$pu9$1@trimpas.omnitel.net... > nesudaro problemu netgi nustatyti is kokios kalbos. bet kokiu atveju > faktas, kad originalo autorius ne piena gere, bei ne prima ruke: > > Bet kurie degalai, nepriklausomai nuo to, kur jie yra saugomi, pastoviai > reikalauja temperatūros ir drėgmės poveiki. To rezultate jie išsiplečia ir > susispaudžia, bet angliarūgštė (bet kurio kuro pagrindas) formuoja > molėkuliarines grupes - «susikondensuota molekulę», kurios variklyje > nesudega pilnai. > >