:)))))) "esquires" <esquires@idiods.com> wrote in message news:i9pcil$qm7$1@trimpas.omnitel.net... > http://www.aktivna.lt/lt/atsiliepimai?start=1 > > > -- Aš turiu mikro autobusą Mersedes 308, dyzelis: Aktyvatorių naudoju nuo > šių metu kovo mėnesio. Tepalu taupymas – du litrai ant šimto kilometru. > > - Aš pastačiau viena Aktyvatorių savo Hundai Elantra, dabar pilno bako man > užtenka 130 km. > > - Aš turiu dvi mašinas - Peugeot Boxer, 96 metu ir nauja Mazda. > Aktyvatorių pastačiau Peugeot, pagerėjo pajėgumas, pradėjo traukti kaip > Mazda. > > - Pastate D- Aktyvatorių savajam Audi 80 (90-uju metu). Augo variklio > pajėgumas. Tikrai yra kuro ekonomija. Iki pastatymo CO buvo 2,23%, po > pastatymo – ?? –0%. Mano autoservise tokie parodymai auto meistrą įvedė > įšoka > > > > > > "esquires" <esquires@idiods.com> wrote in message > news:i9pc2s$pu9$1@trimpas.omnitel.net... >> nesudaro problemu netgi nustatyti is kokios kalbos. bet kokiu atveju >> faktas, kad originalo autorius ne piena gere, bei ne prima ruke: >> >> Bet kurie degalai, nepriklausomai nuo to, kur jie yra saugomi, pastoviai >> reikalauja temperatūros ir drėgmės poveiki. To rezultate jie išsiplečia >> ir susispaudžia, bet angliarūgštė (bet kurio kuro pagrindas) formuoja >> molėkuliarines grupes - «susikondensuota molekulę», kurios variklyje >> nesudega pilnai. >> >> > > >