Dėmesio !!! Prie greičio 110 km. I valanda ir aukščiau kuro ekonomijos nėra. http://www.aktivna.lt/lt/panaudojimas "esquires" <esquires@idiods.com> parašė naujienų pranešime:i9pcil$qm7$1@trimpas.omnitel.net... > http://www.aktivna.lt/lt/atsiliepimai?start=1 > > > -- Aš turiu mikro autobusą Mersedes 308, dyzelis: Aktyvatorių > naudoju nuo šių metu kovo mėnesio. Tepalu taupymas – du litrai > ant šimto kilometru. > > - Aš pastačiau viena Aktyvatorių savo Hundai Elantra, dabar > pilno bako man užtenka 130 km. > > - Aš turiu dvi mašinas - Peugeot Boxer, 96 metu ir nauja > Mazda. Aktyvatorių pastačiau Peugeot, pagerėjo pajėgumas, > pradėjo traukti kaip Mazda. > > - Pastate D- Aktyvatorių savajam Audi 80 (90-uju metu). Augo > variklio pajėgumas. Tikrai yra kuro ekonomija. Iki pastatymo > CO buvo 2,23%, po pastatymo – ?? –0%. Mano autoservise tokie > parodymai auto meistrą įvedė įšoka > > > > > > "esquires" <esquires@idiods.com> wrote in message > news:i9pc2s$pu9$1@trimpas.omnitel.net... >> nesudaro problemu netgi nustatyti is kokios kalbos. bet kokiu >> atveju faktas, kad originalo autorius ne piena gere, bei ne >> prima ruke: >> >> Bet kurie degalai, nepriklausomai nuo to, kur jie yra >> saugomi, pastoviai reikalauja temperatūros ir drėgmės >> poveiki. To rezultate jie išsiplečia ir susispaudžia, bet >> angliarūgštė (bet kurio kuro pagrindas) formuoja >> molėkuliarines grupes - «susikondensuota molekulę», kurios >> variklyje nesudega pilnai. >> >> > >