Tema: Re: Pakishimas. Video
Autorius: Linelis
Data: 2010-10-25 13:42:00
jo, susiportaline ir man buvo, jau ir as 2 kart formatavau

nu supratau, matai as naudoju ja kai su dzipais varinejam, tai tu variklio
gesinimu buna mazai.
ir ijungiu filmuoti tik tada kai lendu i zopa, kai isvaziuoju - isjungiu.
bet keliskart buvo kad ijungiau, o kai isvaziavau ziuriu nefilmuoja :(

zodziu reikes dar zaisti ir mokintis :) , ale kokybe tau gausiai nudziugino
kai uz tokius pinigus

"Shlipsas" <shlipsasMESTI@dtiltas.lt> wrote in message
> [...]
> itariu del junginejimo.
> Kaip ash naudoju:
> 1. Jei dazhni sustojimai, variklio gesinimai ir tt - filminu be kabelio,
> kol ishsikrauna.
> 2. jei kelione ilga, ishjungiu kamera i (off rezima), uzhkuriu varikli,
> pajungiu kabeli, ir du kart "play" su 10 sek pertrauka. isitikinu, kad
> mirgsi kairioji lempute. Sustojes, spaudzhiu play, nustoja mirgset,
> atjungiu kabeli, ishjungiu varikli.
>
> Ir, zinoma, bent i pora dienu karta perziuriu ar viskas ok su failais. Nes
> kaip jau minejau, buvo du kartus susipartaline viskas - teko formatuot.

>>> 865920307