siaip jau jei fizika mokinais tai gali ir jos ziniomis pasinaudoti. tik vienas niuansas jog ekpertize visuomet apvalina i mazaja puse. taip kad greicio realiai buvo daugiau. "Korke" <Korkes@mailas.net> wrote in message news:id3ml8$iqc$1@trimpas.omnitel.net... > "CodeC" <co@co.co> wrote in message > news:id36l9$vr4$1@trimpas.omnitel.net... >> On 11/30/2010 05:40 PM, Korke wrote: >>> tai vat kad tas AA galva ir nesinaudojo, o populiariu lietuvisku veiksmu >>> naudojamu islendant is tokiu salutiniu/pirmenybes neturinciu keliu, kai >>> ne >>> sustojama/riedama 30cm/s pries sankryza iki tol kol gali gerai matyti >>> kertanciu keliu artejancius, o ilekiama tokiu greiciu kokiu vaziavau, >>> tada >>> pamatoma, kad kertanciu kazkas atvaziuoja, kalama per stabdzius, >>> sustojama >>> koki puse ar 2/3 korpuso ikisus i vaziuojamu daliu saNkirta ir gailiom >>> kiaules akim ziurima, kaip atvaziuojantis pirmumo teise turinciu keliu >>> stabdo, slysta, bando isvengt susidurimo. Nu ir gavo senis i sona, o >>> kadangi >>> smugis soninis tai tiketina po jo, pistelejo makaule arba i boba savo >>> jei ta >>> salia sedejo arba i stoike dureliu keleivio nu ir ziurim ka turim. >>> >>> tam taisykles ir sugalvotos kas liecia pirmuma, kur konkreciai ir >>> grieztai >>> parasyta, kas ka daro, kas ka praleidzia, aisku kaip 2x2. Ir bandyt cia >>> pritempinet, kad per kitus punktus skambancius "turetu/reiketu....butu >>> buves >>> ir turejes suletinti/pasirinkti, nes bla bla bla yra totalus >>> bullshit'as, >>> nes lygiai taip pat galiu sakyt, kad suletinau/pasirinkau greiti, bet to >>> visgi neuzteko sustabdyti, nes .... .... .... ... Ir sita >>> "argumentacija" >>> pilnai atsvertu ta turetu/reiktu" . Tada nx isvis KET, imam po >>> privalomai >>> pestyji zmogu su veliavele, kuris turi eiti priesais vaziuojanti auto ir >>> visus apie ji perspedineti. >>> >> >> nu kurgi greicio megejas taip neparasys. visos taisykles geros tik ne >> tos kur greiti riboja. visi lakunai protingesni uz LAT ir siaip visi >> pastoviai nelaikantys +15/+20 km prie maksimalaus yra lochai. >> o numesti greiti pries kiekviena sankryza tai aisku avariju nesumazintu, >> tai yra gedinga ir nevyriska. > > > oi blet, vadybininke tu su twingo,jei jau cia i asmeniskumus pjauni, tai > bent pazinotum mane, kad cia aiskint taip konkreciai koks as ir kaip > vaziuoju. > nebuvo dienos, kai bent vienas toks kentas is salutinio nebutu islindes ir > kiaules akis isstates ziuretu, kodel tu ji turi apvazineti, nors vaziuoji > pagrindiniu ir priesingai nei duotuoju atveju matomumo neriboja jokie > neteisingai priparkuoti auto. Nenupisau ne vieno dar, bet negaliu > garantuot,kad visada spesiu issukt, ar sustabdyt. > Beje paaiskinkit man nevyriskam anot kai kuriu, kaip nustate tuos 66kmh ? > jie buvo kada ? smugio metu pagal tai kokia garmoshke senio kledaras > susilankste? ar kaip ? nes nu zavi mane tokia tiksli diagnoze, suprantu > butu judejo tikrai greiciau nei 50, bet tikrai ne greiciau nei 70 pagal > auto suzalojimus ar pan. Gal stadbe gal stenges isvengt, bet tai kur ten > tai irodysi, kai grybas islindo likus kokiem 3m, tai tik mirkelt gal > spesi. Direktorius/nedirektorius px turetu but, o cia akcentas uzkabintas > ant to nerealus, tipo valkata taip nelakstytu. Man asmeniskai gaila > bahuriuko ir tiek.