Apie sviesas ne jo KET'e parasyta... "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:id3daq$9bh$1@trimpas.omnitel.net... > ble Codec'ai, nu buk zmogus, nepisk tu cia proto apie KET ir visa kita > bent kol neprisimirso tavo postai apie sviesas..... > > "CodeC" <co@co.co> wrote in message > news:id36l9$vr4$1@trimpas.omnitel.net... >> On 11/30/2010 05:40 PM, Korke wrote: >>> tai vat kad tas AA galva ir nesinaudojo, o populiariu lietuvisku veiksmu >>> naudojamu islendant is tokiu salutiniu/pirmenybes neturinciu keliu, kai >>> ne >>> sustojama/riedama 30cm/s pries sankryza iki tol kol gali gerai matyti >>> kertanciu keliu artejancius, o ilekiama tokiu greiciu kokiu vaziavau, >>> tada >>> pamatoma, kad kertanciu kazkas atvaziuoja, kalama per stabdzius, >>> sustojama >>> koki puse ar 2/3 korpuso ikisus i vaziuojamu daliu saNkirta ir gailiom >>> kiaules akim ziurima, kaip atvaziuojantis pirmumo teise turinciu keliu >>> stabdo, slysta, bando isvengt susidurimo. Nu ir gavo senis i sona, o >>> kadangi >>> smugis soninis tai tiketina po jo, pistelejo makaule arba i boba savo >>> jei ta >>> salia sedejo arba i stoike dureliu keleivio nu ir ziurim ka turim. >>> >>> tam taisykles ir sugalvotos kas liecia pirmuma, kur konkreciai ir >>> grieztai >>> parasyta, kas ka daro, kas ka praleidzia, aisku kaip 2x2. Ir bandyt cia >>> pritempinet, kad per kitus punktus skambancius "turetu/reiketu....butu >>> buves >>> ir turejes suletinti/pasirinkti, nes bla bla bla yra totalus >>> bullshit'as, >>> nes lygiai taip pat galiu sakyt, kad suletinau/pasirinkau greiti, bet to >>> visgi neuzteko sustabdyti, nes .... .... .... ... Ir sita >>> "argumentacija" >>> pilnai atsvertu ta turetu/reiktu" . Tada nx isvis KET, imam po >>> privalomai >>> pestyji zmogu su veliavele, kuris turi eiti priesais vaziuojanti auto ir >>> visus apie ji perspedineti. >>> >> >> nu kurgi greicio megejas taip neparasys. visos taisykles geros tik ne tos >> kur greiti riboja. visi lakunai protingesni uz LAT ir siaip visi >> pastoviai nelaikantys +15/+20 km prie maksimalaus yra lochai. >> o numesti greiti pries kiekviena sankryza tai aisku avariju nesumazintu, >> tai yra gedinga ir nevyriska. >> >>> >>> "Simas S."<simas . s @ mail . lt> wrote in message >>> news:id34gb$suf$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Nenoriu nieko teisti, bet, mano supratimu, priklausomai nuo situacijos >>>> (pvz. artejimas prie sankryzos pagrindiniu keliu vs. artejimas prie >>>> sankryzos lygiareiksmiu keliu) ir galvojant galva, veiksmai (siuo >>>> atveju >>>> greitis) turetu zenkliai skirtis. >>>> >>>> O siaip - abu geri... >>>> >>>> "Mtrhed"<nera@mail.lt> wrote in message >>>> news:id340s$s87$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> nu gerai, jei jau norima but preciziskai tiksliais, tai 66 km/h >>>>> vaziavo >>>>> "pirmumo teise turinciu keliu". >>>>> >>>>> On 2010.11.30 17:04, Simas S. wrote: >>>>>> "Vaziuodami lygiareiksmiais keliais, susidure dvieju "Volvo" >>>>>> vairuotojai." >>>>>> >>>>>> "Mtrhed"<nera@mail.lt> wrote in message >>>>>> news:id32v9$qk1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> na dar tik papildymas, kad tas 66 km/h vaziavo pagrindiniu keliu, o >>>>>>> amzinaatilsi diedukas atsargiai lindo is salutinio. >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> > >