hm, teoriškai mąstant kuo vandens daugiau ore, tuo turėtų intensyviau kondensuotis. Bet dar esmė yra koks temperatūros skirtumas tarp garintuvo ir aplinkos. Žiema kondiškės "nemyža" palyginus kiek vanduo bėga vasarą iš po mašinos pro drain-plugą, kai dideli karščiai. Vasarą labiau kondensuojasi? Ir vasarą gerai jaučiamas tas kvapas, jausmas kaip oras su smėliu, kai kondiškė įsijungia. O žiemą nesijaučia. Na pabandžius nusausinti žiemą/rudenį langą (kai dar šaltas variklis)- nusausinti langą be šansų. O pamygi kondiškę ir per 30s nupučia. Bent jau pas mane. "Dainiushas" wrote in message news:ieienn$f7p$1@trimpas.omnitel.net... klauimas užbarstymui. kandyškė džiovina ora, nes ant garintuvo kondensuojasi vanduo. kad ir kaip kondensuojasi prie -30C? "Dizzy" <dizzy@toyota.com> wrote in message news:ieg3e6$d0f$1@trimpas.omnitel.net... > Pas Toyotas įjungus apipūtimą į langą kondiškė automatiškai įsijungia > vasara ar žiema, nesvarbu. Net prie -30C. Tai yra tam, kad kondiškė > paduoda sausą orą, todėl aprasoję arba apšalę langai ženkliai greičiau > nudžiūsta. > Drėgmė salone sukelia dar didesnį šalčio pojūtį, todėl šildymas su > kondiške turi racijos- sumažinama drėgmę salone, tuo pačiu šalčio pojūtį. > Juk kai šalta bet sausa, taip nesijaučia smarkiai? > Įdomu,kad su klimato kontrole dar galima tokioje situacioje išjungti A/C, > bet su mechanine kontrole, negali A/C išjungti. > > "Zigmas" wrote in message news:ief5og$s7c$1@trimpas.omnitel.net... > > Cia vienas koresas sako, kad uzkuria maske isryto, paruko(palaukia kol > pasils), pradedamas vaziuoti ijungia kondicke ir silumos reguliatoriu ne > ant > salto, o ant silto max nustato ir greiciau tipo uzsila ir variklis ir > salone > silciau. > Kiek cia teisybes? Ir ar galima ziema jungti kondika? Nesugadinsi ten > nieko? > Kondensato vamzdeliai uzsals paskui bus blogai? Ar klystu? >