On Mon, 20 Dec 2010 14:14:51 +0200, Darius Styra wrote: >> Ir kaip manai, kas bus jei vanduo kaupsis ant neigiamos temperaturos >> stiklo ar kondishkes radiatoriaus? Teko kada ryte krapstyt stikla? ;) > > Teko, ir ne tik uzpraeita ziema droziau stikla ir is vidaus - apie > 400km, kai nusprogus generatoriui ventiliatoriu laikiau isjungta - kad > davaziuot iki tasko, dar ir patamsiai be sviesu tada vaziavau, kol > neisigudrinau issukt viena priekine lempute. Tai isivaizduok prie minusiniu temperaturu lygiai tas pats vyksta su kondicionieriaus garintuvu. Tik ten nera kam nukrapstyt prilipusi sniega/ leda. >> Nea, ta knopke reiskia TAVO nora. > Ar as agliskai pamirsau, ar cia manualas meluoja: 97psl is manualo raso: > " Jis nemeluoja, jis tiesiog zmoniska kalba paaiskina ka jungt kad butu norimas efektas. O kaip su tavo norais elgsis kondishino kompas tai jau jo reikalas. Panasiai gi ir su kokiais stabdziais. Nors tu ir spaudi pedala kiek turi jegu, bet jei ABS nusprendzia, kad stabdzius reikia atleist tai ir atleidzia. >> Telltale lights off: permanent airflow > from outside the car Tai reiskia, kad tu pageidauji oro is isores. Bet jei salonas tuo metu labai saltas, variklis tik syla, o kondishine stovi +22, tai klimatas dali oro paims is vidaus tam kad greiciau susildyti. Tas pats ir su atvirkstine situacija - jei oras isorej labai karstas tai dali oro recirkuliuos tam kad nereketu taip ziauriai saldyt (taupo kura + pagreitina atvesima). Juk niekas nesako, kad "airflow exclusively from outside the car". >> Left telltale light on . AUC operation: > the system identifies pollutants in the > outside air and shuts off the supply if > necessary. The air inside the car is > then recirculated. After this, the auto- > matic system switches between out- > side air supply and recirculated air > according to the available air quality Nu. Tai reiskia kad jei nepatinka oro kokybe tai isorinio oro padavimas automatiskai isjungiamas. Ir t.t. -- kthxbai.